[NTG] agregat prądotwórczy kraftwele

Data: 2010-05-19 15:55:49
Autor: Miecio
[NTG] agregat prądotwórczy kraftwele
http://www.allegro.pl/item1029250797_agregat_pradotworczy_kraftwele_germany_4_5kw.html

Korzysta ktoś ze sprzętu tej firmy?? Nie rozsypie się to po tygodniu używania??

W związku z zaistniałą sytuacją (powódź) potrzebuje 3 generatory ponad 3kW. Nie ukrywam, że kasa odgrywa spore znaczenie.

Data: 2010-05-19 16:31:30
Autor: J.F.
[NTG] agregat prądotwórczy kraftwele
Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w
http://www.allegro.pl/item1029250797_agregat_pradotworczy_kraftwele_germany_4_5kw.html
Korzysta ktoś ze sprzętu tej firmy?? Nie rozsypie się to po tygodniu używania??
W związku z zaistniałą sytuacją (powódź)

Wpisujemy www.kraftwele.dewww.kraftwelle.de .. i mamy mieszane uczucia.

Mozna wyslac emaila i spytac gdzie na tym produkcie pisze "made in China"
Ale za tydzien woda zejdzie, a gwarancji masz rok, wiec chyba dobry produkt.  :-)

No i sprawdz czy ci dostarcza odpowiednio szybko.

IMO - jesli szukasz dobrego generatora, to na silniku ma byc napisane "Honda" a nie made in China.

J.

Data: 2010-05-19 08:23:32
Autor: Alex81
agregat pr±dotwórczy kraftwele
On 19 Maj, 16:31, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "Miecio" <mie...@wp.pl> napisa³ w

> [...]
> Korzysta kto¶ ze sprzêtu tej firmy?? Nie rozsypie siê to po
> tygodniu u¿ywania??
> W zwi±zku z zaistnia³± sytuacj± (powód¼)

Za to mozna znalezc cos takiego:
http://tinyurl.com/324khtt

To chyba dokladnie to samo co na aukcji?

--
pzdr
Alex

Data: 2010-05-19 17:33:17
Autor: J.F.
agregat pr±dotwórczy kraftwele
U¿ytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisa³ w
Za to mozna znalezc cos takiego: http://tinyurl.com/324khtt
To chyba dokladnie to samo co na aukcji?

Czyli swietny produkt na powodz - nawet jak sie nie rozpadnie, to bedzie mozna zwrocic :-)

J.

Data: 2010-05-20 10:30:10
Autor: Hants
"Alex81" <a13x81@gmail.com> wrote in message news:bb3b2b65-ea7e-4acd-aaad-4bb384866635s41g2000vba.googlegroups.com...

http://tinyurl.com/324khtt

To chyba dokladnie to samo co na aukcji?

Ale jaja - niez³e :-)

Data: 2010-05-20 02:43:10
Autor: Alex81
On 20 Maj, 11:30, "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl> wrote:
"Alex81" <a13...@gmail.com> wrote in message

>http://tinyurl.com/324khtt
> To chyba dokladnie to samo co na aukcji?

Ale jaja - niez³e :-)

W ogole wlasnie spojrzalem ze jest ich od groma na Allegro, chyba
wypadaloby powiadomic UOKiK?

--
pzdr
Alex

Data: 2010-05-20 14:38:17
Autor: kan
On 2010-05-20 11:43, Alex81 wrote:

W ogole wlasnie spojrzalem ze jest ich od groma na Allegro, chyba
wypadaloby powiadomic UOKiK?

A na jaką to okoliczność? Nigdzie nie jest napisane ze jest wyprodukowane Niemczech a firma jest niemiecka więc wszystko się zgadza.

--
Pozdrawiam,
kan

Data: 2010-05-20 06:28:31
Autor: Alex81
On 2010-05-20 11:43, Alex81 wrote:

> W ogole wlasnie spojrzalem ze jest ich od groma na Allegro, chyba
> wypadaloby powiadomic UOKiK?

A na jak± to okoliczno¶æ? Nigdzie nie jest napisane ze jest
wyprodukowane Niemczech a firma jest niemiecka wiêc wszystko siê zgadza.

A na taka:
No ref: 1229/09
Notifying country: Germany

Product:

Category: Electrical appliances
Product: Portable gasoline generator
Brand: Kraftwelle
Type/number of model: OHV KW 6500 Generator Standard Set Q/
FMH001-1996
three 230 V sockets and one red 400 V socket.
Country of origin: China

Danger:

Electric shock and fire .
The product poses a risk of :
1. electric shock, because:
- the live components of the electrical conductors are easily
accessible,
- the electrical conductors are not sufficiently insulated,
- the circuit breaker installed is not suitable for this generator;
2. fire, because when the generator is switched off to be refuelled
after operation, the exhaust temperature is still higher than 230 C.
Given the ignition temperature of petrol (200-300 C), there is a
potential danger of ignition and skin burns.
The product does not comply with the Machinery Directive (98/37/EC),
the Low Voltage Directive (LVD) and the relevant European standards EN
12601 and EN 60204.

zrodlo:
http://tinyurl.com/m7ere3

--
pzdr
Alex

Data: 2010-05-21 08:37:03
Autor: kan
On 2010-05-20 15:28, Alex81 wrote:
A na taka:
[...]

ROTFL . To życzę powodzenia w zgłaszaniu...

--
Pozdrawiam,
kan

Data: 2010-05-20 16:35:06
Autor: J.F.
agregat prądotwórczy kraftwele
Użytkownik "kan" <kan@onet.pl> napisał w
On 2010-05-20 11:43, Alex81 wrote:
[...]

Na okolicznosc sprzedazy towaru niebezpiecznego, z nierzetelnym CE i jeszcze pare zarzutow.
Byc moze takze do Niemcow - ciekawe jak wygladala transakcja sprzedazy tego rodakom w swietle przepisow :-)

J.

Data: 2010-05-20 10:21:57
Autor: Jacek
[NTG] agregat prądotwórczy kraftwele
Kraftwele Germany, First Austria.
Nie wiedziałem, że Huang Ho przepływa przez te piękne kraje.
Jacek

[NTG] agregat prądotwórczy kraftwele