agresywniejsze opony enduro na tył

Data: 2012-05-27 21:23:45
Autor: Perek
agresywniejsze opony enduro na tył
W dniu 2012-05-26 18:52, Piotr Rezmer pisze:

Maxxis M7305 Maxxcross IT

Bardzo dobra guma, chyba najlepsza na jakiej jeździłem, ale niestety szybko się kończy, przy 50% twardy szuter i 50% błoto, piach, liście starczyła na 2k km w dość zrywnej XR650R.

Data: 2012-05-27 23:16:49
Autor: Kuczu
agresywniejsze opony enduro na tył
W dniu 2012-05-27 21:23, Perek pisze:
 w dość zrywnej XR650R.

Pojecia "zrywna" i "Honda" sa od siebie dosyc odlegle.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-05-28 07:28:48
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-27 23:16, Kuczu pisze:

Pojecia "zrywna" i "Honda" sa od siebie dosyc odlegle.

W porownaniu z endurakiem harleja to xr jest wrecz rakieta :P

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-05-28 09:14:50
Autor: Kuczu
agresywniejsze opony enduro na tył
W dniu 2012-05-27 23:16, Kuczu pisze:

Pojecia "zrywna" i "Honda" sa od siebie dosyc odlegle.

W porownaniu z endurakiem harleja to xr jest wrecz rakieta :P

zaiste racje masz Ty

Data: 2012-05-28 18:55:56
Autor: Jasio
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jpv8gk$37i$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-05-27 23:16, Kuczu pisze:

Pojecia "zrywna" i "Honda" sa od siebie dosyc odlegle.

W porownaniu z endurakiem harleja to xr jest wrecz rakieta :P

zaiste racje masz Ty

Bo jak wiadomo, 45kW to więcej niż 75kW a i 64 Nm to więcej niż 113 Nm

To elementarne, drogi Łotsonie.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-05-28 20:27:24
Autor: Kuczu
W dniu 2012-05-28 18:55, Jasio pisze:

Bo jak wiadomo, 45kW to więcej niż 75kW a i 64 Nm to więcej niż 113 Nm

To elementarne, drogi Łotsonie.

Dlatego wlasnie nie dyskutuje z Romankiem.

Data: 2012-05-28 23:54:56
Autor: Perek
[...]

A do tego 119kg to pewnie więcej niż grubo ponad 200

Data: 2012-05-29 08:07:08
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-28 23:54, Perek pisze:

A do tego 119kg to pewnie więcej niż grubo ponad 200

Ktory endurak charleja wazy 119kg ? (fabrycznie) :-)
Kolega z sikacza ? :)

pozdr
newrom

Data: 2012-05-29 22:54:20
Autor: Perek
agresywniejsze opony enduro na tył

Kolega z sikacza ? :)

Broń Boże ;-)

Data: 2012-05-30 07:38:20
Autor: Roman Niewiarowski
agresywniejsze opony enduro na tył
W dniu 2012-05-29 22:54, Perek pisze:

Broń Boże ;-)

A to przepraszam, sposob podstawiania danych do wzoru mnie zmylil :P

pozdr
newrom

Data: 2012-05-29 07:47:37
Autor: Roman Niewiarowski
agresywniejsze opony enduro na tył
W dniu 2012-05-28 18:55, Jasio pisze:

Bo jak wiadomo, 45kW to więcej niż 75kW a i 64 Nm to więcej niż 113 Nm

hmm
Harley-Davidson MT 350 Military
Pojemność silnika: 350 ccm
Power: 29.5 BHP @ 8000 rpm
Unladen weight: 160kg appro

xr650r
Pojemność:
649 cm³
Max. moc:
45 kW/6750 obr/min (95/1/EC)
Masa pojazdu w stanie suchym:
122 kg

Mam poczytac ustawe ?

To elementarne, drogi Łotsonie.

mieszanie dwoch rozlacznych tematow ? :-D

pozdrawiam
newrom

Data: 2012-05-29 06:11:46
Autor: jasio
agresywniejsze opony enduro na ty
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> napisa(a):
W dniu 2012-05-28 18:55, Jasio pisze:

> Bo jak wiadomo, 45kW to więcej niż 75kW a i 64 Nm to więcej niż 113
Nm

hmm
Harley-Davidson MT 350 Military

Mylaem, e mwisz o Ulyssesie.
Mea culpa.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2012-05-29 09:59:35
Autor: Roman Niewiarowski
agresywniejsze opony enduro na ty
W dniu 2012-05-29 08:11, jasio pisze:

Mylaem, e mwisz o Ulyssesie.

Taki pojebany na punkcie hondy to nawet ja nie jestem ;)

pozdr
newrom

Data: 2012-05-29 09:17:59
Autor: Kuczu
[...]

To sa dane Armstronga. Z HD to ma tyle wspolnego co skutery robione pod ta nazwa w latach 50.

Data: 2012-05-29 09:59:06
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-29 09:17, Kuczu pisze:

To sa dane Armstronga. Z HD to ma tyle wspolnego co skutery robione pod
ta nazwa w latach 50.

Kuczu, mialo logo HD i bylo sprzedawane pod ta marka ? Bylo.
Ma charlej innego enduraka w ofercie ? No nima.
To kurwa o czym moglem innym pisac jak ujalem 'porownaniu z endurakiem harleja".
A porownywanie ulysesa do xr ma taki sam sens jak porownywanie sportstera do hondy cub. No ale grunt to podbudowac sie ze japsy maja slabe motóry :P

pozdr
newrom

Data: 2012-05-29 10:06:01
Autor: AZ
On 05/29/2012 09:59 AM, Roman Niewiarowski wrote:

[...]

Ty zaślepiony nienawiścią gnojku! ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-29 10:09:36
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-29 10:06, AZ pisze:

Ty zaślepiony nienawiścią gnojku! ;-)

Mow mnie jeszcze, lafiryndo! :P

pozdr
newrom

Data: 2012-05-29 10:41:39
Autor: Kuczu
agresywniejsze opony enduro na tył
Kuczu, mialo logo HD i bylo sprzedawane pod ta marka ? Bylo.

w sklepach ? watpie, byl tylko dla wojska

[...]

Nie unos sie Romanek. Bylem przekonany ze piszesz jednak o Ulyssesie.

No ale grunt to podbudowac sie ze japsy maja
slabe motóry :P

no niektore majom fajne. Ale tylko niektore.

Data: 2012-05-29 10:53:01
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-29 10:41, Kuczu pisze:

w sklepach ? watpie, byl tylko dla wojska

Pozniej, z demobilu :) W zeszlym roku nawet w .pl byl wysyp. Chodzilo mi po glowie zeby kupic, ale kasa nie byla rewelacyjna, moc marna i waga przytlaczajaca.

Nie unos sie Romanek.

Alez daleko mi do unoszenia sie, Piotrusiu :)

Bylem przekonany ze piszesz jednak o Ulyssesie.

Zalozyles agesywne kostki ?? ;)

no niektore majom fajne. Ale tylko niektore.

Kazdemu wg potrzeb :)

Pozdr
newrom

Data: 2012-05-29 11:30:49
Autor: Kuczu
agresywniejsze opony enduro na tył
Bylem przekonany ze piszesz jednak o Ulyssesie.

Zalozyles agesywne kostki ?? ;)

Mam agresywnego psa na podworku. To mi wystarczy.