agresywniejsze opony enduro na tył

Data: 2012-05-28 10:34:41
Autor: de Fresz
agresywniejsze opony enduro na tył
On 2012-05-26 18:52:58 +0200, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> said:

PIRELLI Scorpion MX eXTra

Dobre są.

Pirelli MT 16

Te miałem nieco zjechane, jak kupiłem motór. Też dają radę.

Czy ktoś może jeździł na powyższych? Które z nich można sobie odpuścić?

Poniewaź ani sprzęty z siga, ani sposób zadania nie wskazują na użytkowanie zawodnicze, śmiem twierdzić, że każde dadzą radę (zakładając wybór właściwego bieżnika do jeżdżonego terenu). IMHO na poziomie amatorskim wybór opon powinno się zacząć od sprawdzenia dostępności i cen, brać to co będzie bliżej/szybciej/taniej.

de Fresz

agresywniejsze opony enduro na tył