agresywny mot³och wychodzi na ulice Warszawy i "obala" Tuska

Data: 2014-03-09 20:43:45
Autor: boukun
agresywny mot³och wychodzi na ulice Warszawy i "obala" Tuska
~W³adek (20:12)
Wyobra¼cie sobie tak± sytuacjê: agresywny mot³och wychodzi na ulice Warszawy i "obala" Tuska. I co, wierzycie ¿e Niemcy, Wielka Brytania i inne pañstwa uzna³yby, ¿e wy³onione w ten sposób nowe w³adze s± wa¿ne, a te obalone (wybrane wcze¶niej w demokratycznych wyborach) s± ju¿ niewa¿ne? Nie roz¶mieszajcie mnie. Ta ca³a "rewolucja" na Ukrainie jest grubymi niæmi szyta.

Data: 2014-03-10 03:27:41
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 20:43 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

To obal flaszkê odrazu poczujesz siê lepiej.

--
stevep
-- -- -

agresywny mot³och wychodzi na ulice Warszawy i "obala" Tuska