agv -s4-sv szukam opinii od użytkowników

Data: 2010-06-02 01:11:34
Autor: sted
agv -s4-sv szukam opinii od użytkowników
hej

nie całkiem na temat, ale może się przyda:
ja mam AGV K-4 - bez blendy.
lekki, wygodny, raczej głośny.
pod brodą ma taki mały element z siateczki, który jest wyjmowany i
niestety bardzo łatwo go wyjąć przypadkiem i zgubić.
nieco mnie denerwuje, że w zasadzie nie da się tak uchylić szybki,
żeby się sama nie zamykała od oporu powietrza przy 80km/h+.
zapięcie niezłe, ale nie zawsze udaje się je obsłużyć jedną ręką. nie
ma za to problemu z obsługą nawet w grubych rękawicach.

ogólnie moim zdaniem świetny stosunek ceny do jakości (zapłaciłem
630zł) w porównaniu do tak popularnego Shoei XR-1100 / XR-1000 - który
też rozważałem.

p.s. jest to opinia bardzo subiektywna, bo mój poprzedni kask (G-Mac
Power) był ekstremalnie chujowy i każdy byłby lepszy.

--
pozdr
sted

agv -s4-sv szukam opinii od użytkowników