aha, nim wyskoczę po

Data: 2009-10-03 17:52:56
Autor: aprecjator
aha, nim wyskoczę po
flaszkę i zanim rozpocznę nowy temat chciałbym powiedzieć, że mam wielki żal do ludzi odpowiadającym miłośnikowi jotpegów i czcicielowi żydoskiej "urody", nie idźcie tą drogą !
olewajcie cwela !

Data: 2009-10-03 19:58:12
Autor: aprecjator
aha, nim wyskoczę po
 aprecjator <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

chlup...
chlup...
jak to jest, że w Polsce mamy dwie kultury, Polską i żydoską ?
czy w israel obchodzą dni kultury Polskiej ?
czy w israel polacy mogą pluć na ich kraj i rząd i ludzi ?
olewać ich doszczętnie i nie komentowć ! --

Data: 2009-10-03 22:50:44
Autor: marek czaplicki
aha, nim wyskoczę po
  aprecjator pisze:
jak to jest, że w Polsce mamy dwie kultury, Polską i żydoską ?
czy w israel obchodzą dni kultury Polskiej ?
nawet cały rok
http://www.dziennik.pl/kultura/article152472/Udany_start_Roku_Polskiego_w_Izraelu.html

Data: 2009-10-03 21:09:32
Autor: apr...
aha, nim wyskoczę po
marek czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
  aprecjator pisze:
> jak to jest, że w Polsce mamy dwie kultury, Polską i żydoską ?
> czy w israel obchodzą dni kultury Polskiej ?
> [...]
w israel obchodzą dni kultury żydoskiej w polsce.

Data: 2009-10-03 23:13:30
Autor: marek czaplicki
aha, nim wyskoczę po
  apr... pisze:
w israel obchodzą dni kultury żydoskiej w polsce.

nie rozumiem. wytłumacz.

Data: 2009-10-03 21:40:34
Autor: apr...
aha, nim wyskoczę po
  apr... pisze:
> w israel obchodzą dni kultury żydoskiej w polsce.
> nie rozumiem. wytłumacz.
mówisz czaplicki, a ja wojewódzki, kumasz ?

Data: 2009-10-03 23:54:55
Autor: marek czaplicki
aha, nim wyskoczę po
  apr... pisze:
w israel obchodzą dni kultury żydoskiej w polsce.

nie rozumiem. wytłumacz.
mówisz czaplicki, a ja wojewódzki, kumasz ?

więc obchodzą dni kultury, czy nie? odbiegasz od tematu.

Data: 2009-10-03 22:05:25
Autor: apr...
aha, nim wyskoczę po
  apr... pisze:

> mówisz czaplicki, a ja wojewódzki, kumasz ?
> więc obchodzą dni kultury, czy nie? odbiegasz od tematu.
a ty co, z mossadu ?

Data: 2009-10-04 00:11:48
Autor: marek czaplicki
aha, nim wyskoczę po
  apr... pisze:
[...]

zacząłeś wątek w drugim poście pytaniem. czy w Izraelu obchodzą dni kultury polskiej? ja odpisałem że nawet nie dni a cały rok. posłużyłem się googlem żeby wyszukać tą wiadomość. czy muszę należeć do jakiegoś wywiadu żeby ją znać?

Data: 2009-10-03 22:36:48
Autor: apr...
aha, nim wyskoczę po
  apr... pisze:

> a ty co, z mossadu ?
a google to jaki naród w większości reprezentuje ?
ruski ?

Data: 2009-10-04 00:39:29
Autor: marek czaplicki
aha, nim wyskoczę po
  apr... pisze:
a google to jaki naród w większości reprezentuje ?
ruski ?

nie wiem. ale coś mi mówi, że od Ciebie się dowiem.

Data: 2009-10-03 23:00:53
Autor: apr...
aha, nim wyskoczę po
  apr... pisze:
> a google to jaki naród w większości reprezentuje ?
> ruski ?
> nie wiem. ale coś mi mówi, że od Ciebie się dowiem.
proszę bardzo, z googla;
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sergey_Brin

Data: 2009-10-05 01:46:06
Autor: awe
aha, nim wyskoczę po

  apr... pisze:
> a google to jaki naród w większości reprezentuje ?
> ruski ?

nie wiem. ale coś mi mówi, że od Ciebie się dowiem.
proszę bardzo, z googla;
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sergey_Brin
sergiej jest ok, no ale o tym to moze kiedys
awe

aha, nim wyskoczę po