airbag prawde ci o przebiegu powie

Data: 2011-02-12 13:08:01
Autor: venioo
airbag prawde ci o przebiegu powie
W dniu 2011-02-11 20:30, Micha³ Gut pisze:
Pytanie: czy w punto centralka airbagu musi byc wymieniona po wystrzale
jaska czy wystarczy tylko kasowanie bledow?
Pacjent to Punto 2fl 1.3 multijet 2004, poducha TRW - jedna kierowcy.

Jesli jest tak jak w Alfa Romeo 156 (a podejrzewam, ze tak, bo to ta sama "stajnia" i kabel, komputery i soft ten sam pasuja) to komputer od poduch po wystrzale trzeba "zregenerowac", przez kabel sam sie nie da, trzeba dac "magikowi" i taka akcja kosztoje stowe. Poszukaj na alledr0go, troche ich jest, znajdz tego gdzie masz najblizej ;)
Do momentu naprawy komputera poduszki nie beda dzialac i bedzie sie swiecila kontrolka na desce.

Co do komputera sprawdzone na mojej alfie, ktora mam po wystrzale poduch, poduchy wymienione, komputer nie zregenerowany, nie chce mi sie w niej dlubac :)
--
venioo
GG:198909

Data: 2011-02-12 14:51:42
Autor: Micha³ Gut
[...]

wlasnie na autokaciku magik sie znalazl ale daleko:) wiec albo poczta albo bede szukal dalej:P

alledr0go, troche ich jest, znajdz tego gdzie masz najblizej ;)
Do momentu naprawy komputera poduszki nie beda dzialac i bedzie sie swiecila kontrolka na desce.

nie zalezy mi na tym smiertelnie zeby od razu airbag mi dzialal
kontrolka minie tylko wkurwia bo musze pilnowac kontrolki oleju (mam wgnieciona solidnie miche i niewymieniona)
nawypadek jakby smok sie ulamal do konca.

Co do komputera sprawdzone na mojej alfie, ktora mam po wystrzale poduch, poduchy wymienione, komputer nie zregenerowany, nie chce mi sie w niej dlubac :)
:))))))
no u mnie kasowanie bledow bylo bezowocne:)

Data: 2011-02-12 15:50:26
Autor: Lewis
W dniu 2011-02-12 14:51, Michał Gut pisze:

nie zalezy mi na tym smiertelnie zeby od razu airbag mi dzialal
kontrolka minie tylko wkurwia bo musze pilnowac kontrolki oleju (mam

Wyjmij zegary i wywal żarówkę odpowiedzialna za AIRBAG.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-02-12 15:53:27
Autor: Michał Gut
airbag prawde ci o przebiegu powie
Wyjmij zegary i wywal żarówkę odpowiedzialna za AIRBAG.

ale ja nie mam zamiaru jezdzic bez poduchy

Data: 2011-02-12 16:12:55
Autor: Lewis
W dniu 2011-02-12 15:53, Michał Gut pisze:
Wyjmij zegary i wywal żarówkę odpowiedzialna za AIRBAG.

ale ja nie mam zamiaru jezdzic bez poduchy

Napisałeś że Cię kontrolka wku..denerwuje, wyjęcie zegarów to chyba nie jest jakiś kosmiczny zabieg...

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-02-12 16:57:52
Autor: Michał Gut
airbag prawde ci o przebiegu powie
Napisałeś że Cię kontrolka wku..denerwuje, wyjęcie zegarów to chyba nie jest jakiś kosmiczny zabieg...

nie jest ale to nie jest rozwiazanie zeby wylutowac diode. ja to musze po prostu naprawic a nie bawic sie w takie druciarstwo

Data: 2011-02-12 18:17:17
Autor: Lewis
W dniu 2011-02-12 16:57, Michał Gut pisze:
Napisałeś że Cię kontrolka wku..denerwuje, wyjęcie zegarów to chyba
nie jest jakiÅ› kosmiczny zabieg...

nie jest ale to nie jest rozwiazanie zeby wylutowac diode. ja to musze
po prostu naprawic a nie bawic sie w takie druciarstwo

To wymieniaj, regeneruj kompa od poduch/czujnik wstrząsowy czy jak to tam masz skonstruowane i nie mów że nie śpieszy Ci się z naprawą i że Cię kontrolka wkurza.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-02-12 19:34:00
Autor: Michał Gut
airbag prawde ci o przebiegu powie
tam masz skonstruowane i nie mów że nie śpieszy Ci się z naprawą i że Cię kontrolka wkurza.

przeciez jak wkurwia mnie kierowca przede mna czy za mna to nie zatrzymam go zeby mu strzelic plombe...
tak samo nie bede wyrywal diod z deski rodzielczej zeby przez tydzien czy dwa nei widziec irytujacej kontrolki...

Data: 2011-02-12 19:48:56
Autor: Lewis
W dniu 2011-02-12 19:34, Michał Gut pisze:
tam masz skonstruowane i nie mów że nie śpieszy Ci się z naprawą i że
CiÄ™ kontrolka wkurza.

przeciez jak wkurwia mnie kierowca przede mna czy za mna to nie
zatrzymam go zeby mu strzelic plombe...
tak samo nie bede wyrywal diod z deski rodzielczej zeby przez tydzien
czy dwa nei widziec irytujacej kontrolki...

Niektórzy wyrywają chwasta. :P
Jak irytuje ale wiesz że to niedługo naprawisz to nie wykrzykuj że wkurwia tylko napraw i się nie unoś.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-02-13 21:06:38
Autor: Michał Gut
airbag prawde ci o przebiegu powie
Jak irytuje ale wiesz że to niedługo naprawisz to nie wykrzykuj że wkurwia tylko napraw i się nie unoś.

sie nie unosze:) to byl twór ubarwiający:)

Data: 2011-02-14 07:41:59
Autor: wchpikus
airbag prawde ci o przebiegu powie
Witam!

Niektórzy wyrywają chwasta. :P

I to fakt.
U kolegi nie swiecila sie kontrolka oleju, bo jej nie bylo (ktos wyrwal diode).
Napewno jakis mechanik-druciarz, zamiast naprawic lepiej wylaczyc, po co ma sie swiecic:)

airbag prawde ci o przebiegu powie