airoh czy caberg?

Data: 2009-02-27 04:23:02
Autor: tomas.oktaba
airoh czy caberg?
On 27 Lut, 12:13, piorun <p.zdanow...@-wytnij-cyberbajt.pl> wrote:
Witam.
Muszę zakupić nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).
W kasie do 1000 wstępnie wybrałem (względy wizualne) Caberga V2R  lub
Airoha force.
Czy któryś z precli używa tych kasków i mógłby się podzielić opinią?

I drugie pytanie: a może wybrać jakiegoś szczękowca z cabergów lub airoha.

Jeżdzę jajkiem (raczej turystycznie) i zależy mi żeby kask był wygodny i
w miarę cichy.

A może źle szukam i za tą kasę kupię coś innego/lepszego?

Pozdrawiam.

A co jest złego w tym HJC ,w którym jeździłeś?
Pytam bo myślę o zakupie takiego i może źle robię.
Dzięki.
Wodzu.

Data: 2009-02-27 13:41:44
Autor: piorun
airoh czy caberg?
tomas.oktaba@neostrada.pl pisze:

A co jest złego w tym HJC ,w którym jeździłeś?
Pytam bo myślę o zakupie takiego i może źle robię.
Dzięki.
Wodzu.

Hjc jest ok, jedyną wadą jaką zauważyłem jest bardzo delikatny suwak regulacji nawiewu na brodzie.
Chcąc go zamknąć podczas jazdy wyłamałem zamknięcie.
Zakleiłem to na stałe i jest ok.
Teraz chcę go oddać żonie, bo pasuje jej idealnie, a sam chciałbym po eksperymentować z innymi kaskami w podobnej cenie.

Data: 2009-02-27 17:52:02
Autor: inextechnology
airoh czy caberg?
On 27 Lut, 13:41, piorun <p.zdanow...@-wytnij-cyberbajt.pl> wrote:
tomas.okt...@neostrada.pl pisze:

> [...]

Teraz chcę go oddać żonie, bo pasuje jej idealnie, a sam chciałbym po
eksperymentować z innymi kaskami w podobnej cenie.

Naprawilimy srubkami :) faktycznie bardzo newralgiczna czesc. Ma ten
model kumpel - ktoremu z transportu tak uszkodzony dotarl, oraz
dziewoja, ktorej do tej pory sie nie spsula owa klapka nawiewu.
Nawiercilem mini dziurke w miejscu urwanego dzyndzla i wkrecilem tam
odpowiednia mala srubke, pomoglo skutecznie. Tunning jest zupelnie
niewidoczny, a jak na razie (po sezonie) nie ma problemow. Lepsze
chyba niz zaklejanie :)

--
Jadu
ER5 Blau