airoh czy caberg?

Data: 2009-02-27 16:46:12
Autor: Michał Demczuk
airoh czy caberg?
piorun wrote:
Witam.
Muszę zakupić nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).

A FS-Max? Chyba, ze z marki jestes niezadowolony.

Pozdr..

--
Michał Demczuk
www.demczuk.pl

Data: 2009-02-27 17:07:32
Autor: piorun
airoh czy caberg?
Michał Demczuk pisze:
piorun wrote:
Witam.
Muszę zakupić nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).

A FS-Max? Chyba, ze z marki jestes niezadowolony.

Pozdr..

A wiesz, że nie widziałem tego wcześniej.
Faktycznie solidnie wygląda.
Co do firmy to nie jestem uprzedzony, bo is16 bardzo dobrze leżał (żona jest nim zachwycona).
Dzięki

Data: 2009-02-27 18:10:52
Autor: Michał Demczuk
airoh czy caberg?
piorun wrote:
Michał Demczuk pisze:
piorun wrote:
[...]

IS16 jest kaskiem sredniej polki, jego odpowiednikiem polki wyzszej jest FS10 (skorupa carbon/kevlar, lepsze wykonczenie itd...), ale to kask konstrukcja stylizowany na sportowy, tzn  np maly otwor wejsciowy przez co ciezko sie go zaklada i zdejmuje. FSmax ma podobnie jak 10ka skorupe z wlokien i podobne wykonczenie, z tym ze ma podnoszona szczeke. Wszystkie kaski o ktorych mowimy maja blende. Wada maxa moze byc dla niektorych uboga paleta malowan - praktycznie monochromaty poza jednym delikatnym wzorem i wszystkie w odcieniach czarno szarych.

Pozdr..

Data: 2009-02-28 08:46:21
Autor: piorun
airoh czy caberg?
Michał Demczuk pisze:

[...]

A gdzie taki kask można zobaczyć na żywo i przymierzyć?
Mam na myśli południowo-wschodnią Polskę.

Data: 2009-02-28 14:06:31
Autor: Michał Demczuk
airoh czy caberg?
piorun wrote:

[...]