airoh czy caberg?

Data: 2009-02-28 11:11:55
Autor: Alti
airoh czy caberg?

Użytkownik "piorun" <p.zdanowski@-wytnij-cyberbajt.pl> napisał w wiadomości news:go8hno$jdl$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Muszę zakupić nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).
W kasie do 1000 wstępnie wybrałem (względy wizualne) Caberga V2R  lub Airoha force.
Czy któryś z precli używa tych kasków i mógłby się podzielić opinią?

I drugie pytanie: a może wybrać jakiegoś szczękowca z cabergów lub airoha.

Jeżdzę jajkiem (raczej turystycznie) i zależy mi żeby kask był wygodny i w miarę cichy.

A może źle szukam i za tą kasę kupię coś innego/lepszego?

Wczoraj kupiłem Schubertha S1 na brytyjskim ebayu.
Kask za 209 funtów czyli 1100pln. Maam kumpla który odbierze kask i przywiezie mi go do PL lub wyśle kurierem (w zeszłym roku zapłaciłem za kuriera z 2 oponami do horneta ok 50pln).
Zastanów się czy nie warto, czy masz kogoś w UK.
Schuberth jest jednym z najcichszych i najlepiej wykonanaych kasków.
Wojtek

airoh czy caberg?