[andoid] airplane mode - bylo power scheduler

Data: 2013-09-03 13:43:25
Autor: rs
[andoid] airplane mode - bylo power scheduler
żadna (z wyjątkiem jednej) aplikacji nie chce włączać airplane mode. nawet te najprostsze, które maja tylko guzik do ręcznego włącz/wyłącz. coś tam robią, ale nie działają i telefon jak był włączony tak jest. jedna aplikacja, tylko wlacza (i to tez raz na pare prob), ale już nie wyłącza airplane mode.
odinstalowałem wszystkie programy, które moim zdaniem mogły by wpływać na podtrzymywanie nadajnika/odbiornika sygnału telefonicznego, ale nadal jest to samo. telefon nie rootowany.
pomysły co można jeszcze sprawdzić mile widziane. <rs>

Data: 2013-09-03 20:04:01
Autor: atm
On 2013-09-03 19:43, rs wrote:
[...]

Przed chwila sprawdzilem jak to dziala w AutomateIt Pro. Sworzylem jedna regule, ktora wlacza tryb lotniczy i druga, ktora ten tryb wylacza 5 minut pozniej. Wszystko przebieglo bez zadnego problemu.
SGS2 bez roota. Kwestie ustawien samego wlaczania i wylaczania o okreslonych porach pozostawiam juz Tobie do obcykania.
Jest jeszcze Tasker o podobnych mozliwosciach i odmiennym interfejsie.

Data: 2013-09-03 14:35:22
Autor: rs
On 9/3/2013 2:04 PM, atm wrote:
On 2013-09-03 19:43, rs wrote:
[...]

dzieki, ale ja wiem jak to dziala i jak powinno, tylko jak pisalem, zadna z wyjatkiem jednej (Power Schedule) aplikacji ktore maja taka opcje, a wrecz sa do tego stworzone, nie wlacza/wylaczy airplane mode.

wlasnie obczajam AutmateIt Pro. fajny app, ale mozesz mi powiedziec, gdzie jest w mim mozliwosc ustawienia Airplane Mode w [Actions]? widze ja w [Triggers], ale to nie o to chodzi. w [Actions] nie ma jej na liscie, nawet w [Market]. owszem mozna wylaczyc/wlaczyc GPS, BT, WiFi i mase innych, ale nie ma airplane moze, ani nawet telephony (jak to jest w innych appach).
jak ustawiles swoja akcje z airplane mode na bazie triggera czasowego? <rs>

Data: 2013-09-03 20:42:10
Autor: atm
[...]

Zrobilem to w ten sposob:
1. Dodaj regule - wyzwalacz: "wyzwalacz czasowy"
2. Akcja: "wlacz tryb samolotowy"
3. Regula: tutaj nic nie zmienialem

Sworzylem tez druga regule, ktora ma za zadanie wylaczyc tryb samolotowy

Data: 2013-09-03 15:29:38
Autor: rs
On 9/3/2013 2:42 PM, atm wrote:

[...]

aha. no to oczywiste, tylko u mnie jest ten problem, bo ja nie mam trybu samolotowego na liście akcji. dodałeś te akcje jakoś (poprzez Market czy inaczej), czy ona przyszła już na dzień dobry z programem? <rs>

Data: 2013-09-03 21:31:48
Autor: atm
[...]

mialem ja od razu w pakiecie, byc moze to ficzer wersji Pro?

Data: 2013-09-03 16:12:52
Autor: rs
On 9/3/2013 3:31 PM, atm wrote:

[...]

mam wersje pro. albo ja jestem ślepy juz jestem albo jakieś cuda, panie. sprawdzę taskera. <rs>

Data: 2013-09-04 07:54:34
Autor: Jacek Midura
 rs <no.address@no.spam.info> Wrote in message:
On 9/3/2013 3:31 PM, atm wrote:

[...]

Spróbuj jeszcze Llamy.

--
Jacek Midura

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-09-03 17:17:50
Autor: rs
On 9/3/2013 3:31 PM, atm wrote:

[...]

w taskerze z w [Actions Category] / [Phone] (bo niczego innego co by mnie interesowalo w tym temacie, tam nie ma) jest [Radio], ale u mnie ta opcja pali sie na czerwono i po kliknieciu program mowi mi, ze:
"sorry, this action is not available on this device".
kurwa! co jest grane? jak nie ma radia jak jest. przeciez zwykly samsung galaxy nexus s. ze chcą mi powiedzieć, ze te wszystkie rozmowy telefoniczne, to ja telepatycznie przeprowadziłem? <rs>

Data: 2013-09-03 17:34:06
Autor: rs
On 9/3/2013 3:31 PM, atm wrote:

[...]

jaką masz wersje androida? <rs>

Data: 2013-09-04 08:18:31
Autor: atm
[andoid] airplane mode - bylo power scheduler

mialem ja od razu w pakiecie, byc moze to ficzer wersji Pro?

jaką masz wersje androida? <rs>

4.1.2

Data: 2013-09-04 08:34:32
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-09-04 08:18,  *atm* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

mialem ja od razu w pakiecie, byc moze to ficzer wersji Pro?

jaką masz wersje androida? <rs>

4.1.2

I wszystko jasne :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-09-04 10:26:14
Autor: rs
On 9/4/2013 2:34 AM, Mirek Ptak wrote:
[...]

milo by było jakbyś uświadomił nas dlaczego, to było dla ciebie jasne.

od wersji androida 4.2 dostęp do radia został zablokowany, dla zewnętrznych aplikacji. w grę wchodzi tylko rooting. wtyczka do taskera, Secure Settings, której autor chwali się, że to może załatwić, tez sobie nie radzi. <rs>

Data: 2013-09-05 08:36:49
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-09-04 16:26,  *rs* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Wszytko jasne oznacza, że działa, ponieważ do wersji 4.1.x to działa wszystkim, a od 4.2.x nikomu (albo prawie nikomu) :). Sam szukałem dosyć długo do Nexusa 4, ale nic nie znalazłem, poza wpisem gdzieś w sieci, że właśnie od 4.2 to nie zadziała bez wyjaśnienia dlaczego. Może już gdzieś to jest wyjaśnione, ale nie szukam - pogodziłem się z tym :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2013-09-05 10:09:14
Autor: Jacek Midura
 Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> Wrote in message:
[...]

A 4.1.2 wg Ciebie w której jest grupie?

Data: 2013-09-05 11:33:37
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-09-05 10:09,  *Jacek Midura* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Wszytko jasne oznacza, że działa, ponieważ do wersji 4.1.x to działa
>wszystkim, a od 4.2.x nikomu (albo prawie nikomu):).
A 4.1.2 wg Ciebie w której jest grupie?

A jak sądzisz?

Pozdrawiam - Mirek