ak ksiądz walczył z szatanem w gimnazjum w Kraśniku

Data: 2012-04-28 22:06:28
Autor: Przemysław W
ak ksiądz walczył z szatanem w gimnazjum w Kraśniku
Dwóch uczniów publicznego gimnazjum w Kraśniku zaczęło dziwnie się zachowywać. Kierownictwo szkoły nie wezwało pogotowia, choć wydawało by się to naturalne. Uznano, że to co dzieje się z chłopcami, to ''uosobienie szatańskie'' i wezwano księdza, by z uczniami się modlił - fragment tekstu, który w całości przeczytacie w papierowym wydaniu Magazynu Świątecznego "Gazety Wyborczej"

Diabeł dał o sobie znać na lekcji popołudniowej. W gabinecie pani pedagog zaczął krzyczeć. Skapitulował dopiero przed modlitwą. Kilka dni później wrócił na polskim. Szkoła zawiadomiła rodziców i wezwała księdza. Modlił się wspólnie z panią pedagog.

Dyrektor szkoły, historyk, uczy od 30 lat: - Tam na lekcji było bluźnienie przeciwko Bogu. Gdy uczeń wypowiada takie słowa, to dla mnie, jako człowieka wierzącego, jest to uosobienie szatańskie. Ale ja bym nie chciał, by z tego robiono sensację. Chcę pokazać, że jest pewien problem. Z tym, jak młodzi ludzie wykorzystują wolny czas. Zamknięte drzwi pokoju dziecka to sygnał dla rodzica.

Publiczne gimnazjum w Kraśniku ma 480 uczniów. Do egzorcysty w tym roku szkolnym trafiło dwóch. Próbowali wychodzić z ciała.

Przypadek pierwszy. Uczeń bluźni i przeraża

Było to na lekcji popołudniowej.

Dyrektor: - Dowiedziałem się później. Nie było mnie już w szkole.

- Jak to się zaczęło?

- To była lekcja w drugiej klasie. Jeden z chłopaków nagle opuścił głowę i zaczął wydawać takie pomruki. Uczniowie doprowadzili go do pani pedagog. Nie za bardzo wiedziała, jak się zachować. Tam zaczęło się wykrzykiwanie.

- Wykrzykiwanie?

- Przekazano mi, że bluźnił przeciwko Bogu, przeciwko wierze. Ale co konkretnie mówił - nie potrafię przytoczyć. Różne rzeczy wykrzykiwał. Były to bluźniercze słowa w stosunku do Chrystusa. Pani pedagog poprosiła księdza - katechetę. Następnie zawiadomiono rodziców. Ksiądz już wiedział, że to może być związane z tym, że ten chłopak zagląda na tę stronę internetową. Bo rodzice wcześniej z nim rozmawiali, że coś się dziwnego dzieje z dzieckiem. Ataki się nasiliły. Chłopak zaczął krzyczeć takim nienaturalnym głosem. To było przerażające. Zaczęli się więc w gabinecie pani pedagog modlić. Ksiądz i pani pedagog. Modlili się, a ten dalej swoje. Po jakimś czasie się wyciszył.

- A pani pedagog nie wzięła pod uwagę wezwania karetki?

- Uznano, że w tym przypadku nie ma takiej potrzeby. Rozważano, czy uczeń nie jest pod wpływem narkotyków, i też to wykluczono. Gdyby omdlał, zaczął krwawić, rzucać się na ludzi - wtedy pewnie by karetkę wezwano. Ale on siedział skulony i coś tam krzyczał. Takim dziwnym głosem właśnie.

- I co było dalej?

- Przyjechali rodzice i zabrali go. Kilka dni później wrócił do szkoły. Obserwowaliśmy, jak będzie się zachowywał. Był u egzorcysty raz czy dwa. Przeszło i do tej pory nie ma objawów.

Dyrektor zaznacza: - Ale z tego, co czytałem i słyszałem o egzorcyzmach, wychodzenie z tego to proces dłuższy. A ci, co twierdzą, że w szkole u nas były egzorcyzmy, opowiadają bajki. To była normalna modlitwa. Egzorcyzm zrobić może tylko ksiądz, który jest do tego przygotowany. To nie może być zwykły ksiądz, byłby to absurd jakiś. To Jan Paweł II, widząc pewne problemy, zadecydował i egzorcystów zaczęto wyświęcać więcej. U nas w diecezji jest trzech chyba.

Przypadek drugi. Ryk jak na filmach grozy

Było to na języku polskim.

Dyrektor: - Dwa czy trzy dni później. Kolejny przypadek. Z tej samej klasy. Ucznia do pani pedagog przyprowadziła nauczycielka języka polskiego. I też poproszono księdza, który akurat miał lekcję. Zadzwoniono po ojca chłopaka. Mechanizm był ten sam, choć przebieg może bardziej gwałtowny.

- Krzyczał?

- Bluźniercze wykrzykiwanie, bardzo mocnym głosem. Ciężko było go uspokoić. Taki rozedrgany był. Wychodziłem akurat ze szkoły, przed czwartą. Pokój pedagogów jest naprzeciwko sekretariatu szkoły, po drugiej stronie korytarza. I usłyszałem ten ryk.

Co konkretnie pan usłyszał? "UAAAA"?

- Raczej "GHRRRRR" - prezentuje niskim głosem dyrektor. - Gardłowy, wydobywający się z wnętrza człowieka krzyk. Jak to nieraz na tych filmach grozy. Może pan słuchał zespołów metalowych? Właśnie coś takiego, z tym, że u niego to bardziej ostre było.

- Jak pan wtedy zareagował?

- Zmroziło mnie to.

- Nie poszedł pan zobaczyć, co się dzieje?

- Panie w sekretariacie powiedziały mi, co się dzieje, i żeby tam nie wchodzić, bo się modlą. Rodzic ma zaraz przyjechać. Uznałem, że skoro jest tam ksiądz i pani pedagog, to co ja tam będę zaglądał. Sensacji szukać? Poszedłem do domu.

Jak wyjść z ciała, dowiedzieli się z internetu

Dyrektor: - Po powrocie do szkoły zaczęliśmy rozmawiać z chłopcami. Skąd to się wszystko wzięło? Okazało się, że zaglądali do internetu, na stronę, gdzie nawoływano do możliwości wyjścia z ciała, gdzie podobno była nawet taka instrukcja - "dziesięć kroków" jak to się właśnie wychodzi.

Chodzi stronę dotyczącą out of body experience - "doświadczenia poza ciałem". Objawia się ono wrażeniem "czasowego opuszczenia i egzystowania niezależnie od swego fizycznego ciała".

Okazuje się, że poza ciałem można się porozumiewać z innymi istotami. Szczegóły poznam na kursie, gdy zapiszę się do newslettera. Przez tydzień nadawca Purple Cat przysyła mi wskazówki. Mają ułatwić mi opuszczenie ciała.

Ważne jest, by myśleć cały czas, że chce się to zrobić. Można poprosić o pomoc wyżej rozwinięte istoty. Anioły albo dobre duchy. W zależności od religii. "Wyślij już teraz sygnał z prośbą o wyciągnięcie Cię z ciała" - radzi mi Purple Cat. "Jeżeli poczujesz, że łzy napływają Ci do oczu, to wiedz, że sygnał poszedł gdzie trzeba".

Psycholog: Oszukany mózg uwierzy w diabła

Materiały od Purple Cata wysyłam dr. Tomaszowi Witkowskiemu. To tropiciel pseudopsychologii, autor książek "Psychomanipulacje" czy "Zakazana psychologia".

- Te materiały służą temu, by jak najlepiej oszukać mózg. Wywołać w nim matematyczny błąd przetwarzania informacji docierających z receptorów - mówi.

- Więc na tym polega "wychodzenie z ciała"?

- Tak. Najczęściej takie doświadczenia odczuwają osoby w stanie śmierci klinicznej. W jej trakcie następuje jakby wyłączenie części receptorów, przestają przez nie biec impulsy elektryczne. Gdy chcemy taki efekt wołać sami, mózg trzeba oszukać. Dostarczyć mu informacji sprzecznych.

Co jeszcze Pawłowi P. Reszce radził Purple Cat? Jak psycholog tłumaczy obecność diabła w "doświadczeniu poza ciałem"? Co na ten temat uważa ksiądz? A co koledzy chłopaków? - cały tekst Pawła P. Reszki tylko w Magazynie Świątecznym "Gazety"

Zmieniłem personalia uczniów oraz niektóre szczegóły ułatwiające ich identyfikację

To jest fragment tekstu, który ukazuje się w Magazynie Świątecznym 28-29 kwietnia. W numerze oprócz tego:
* Dał o sobie znać na lekcji popołudniowej. W gabinecie pani pedagog zaczął krzyczeć. Skapitulował dopiero przed modlitwą. Kilka dni później wrócił na polskim - reportaż z Kraśnika o tym, co robi pedagog, kiedy w szkole pojawia się diabeł
* Co to jest dobre życie? - Magdalena Grochowska słucha profesorów: Baumana i Gadacza
* Dziewczyno, zasługujesz na podwyżkę. Tylko w to uwierz! - przekonuje Mika Brzezinska, córka Zbigniewa, amerykańska dziennikarka
* Kiedy ich biją, to ja mam uciekać? - pytał Marek Edelman Adama Michnika
* Musimy wszyscy dać sobie więcej swobody, nauczyć się myśleć niekonwencjonalnie, zadawać pytania, które wyrzucą nas z utartych ścieżek i schematów. Głupie pytania! - Piotra Cieślińskiego recepta na świetną szkołę
* Solorz gra o wszystko - o twórcy Polsatu pisze Witold Gadomski
* Dlaczego Polacy kochają Máraiego? Bo nie ma problemów, kiedy wiosną widzi się raczej Polskę niż wiosnę, ani tych, kiedy tą samą wiosną człowiek wolałby sobie raczej wydłubać oczy, niż ujrzeć Polskę. Zwłaszcza kiedy ta wiosna akurat wydarza się w Polsce - pisze Szczepan Twardoch
* Konserwatyści w PO twierdzą, że reprezentują milczącą większość Polaków, którzy nie chcą ani legalizacji związków homoseksualnych, ani całkowitego zakazu aborcji. Ich koledzy liberałowie odpowiadają: - Gdyby przyjąć ich punkt widzenia, świat w ogóle by się nie rozwijał. O awanturze w Platformie opowiada Renata Grochal
* Nie możemy sobie wyobrazić, żeby obok pomnika Powstania Warszawskiego stanął jeszcze jeden pomnik, dla Ericha von dem Bacha i członków brygady Dirlewangera. Nie możemy, bo nie jesteśmy w Namibii - pisze Klaus Bachmann
* Pierwszy kurier świata, Larry Hillblom, był jak Bill Gates i Steve Jobs, którzy odmienili oblicze naszego świata. Dlaczego wszyscy chcą o nim zapomnieć
* Polski Kościół się zbiesił. Niewierzący Maciej Stasiński opowiada o tym, jak na jego oczach zmieniał się Kościół przez ostatnie 20 lat

 http://wyborcza.pl/1,123455,11636104,Jak_ksiadz_walczyl_z_szatanem_w_gimnazjum_w_Krasniku.html?as=1&startsz=xPrzemek-- "Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "GazetaPolska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy. I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wieluinnych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobkupolitycznego Lecha Kaczyńskiego,krzywdy ludzkiej, która jest wszechobecna i celowo implementowana."

Data: 2012-04-28 22:15:18
Autor: Przemysław W
ak ksiądz walczył z szatanem w gimnazjum w Kraśniku

 http://wyborcza.pl/1,123455,11636104,Jak_ksiadz_walczyl_z_szatanem_w_gimnazjum_w_Krasniku.html?Przemek-- "Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "GazetaPolska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy. I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wieluinnych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobkupolitycznego Lecha Kaczyńskiego,krzywdy ludzkiej, która jest wszechobecna i celowo implementowana."

Data: 2012-04-28 13:23:32
Autor: Antenka
ak ksiądz walczył z szatanem w gimnazjum w Kraśniku
On 28 Kwi, 22:15, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
 http://wyborcza.pl/1,123455,11636104,Jak_ksiadz_walczyl_z_szatanem_w_...."Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "GazetaPolska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy. I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wieluinnych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobkupolitycznego Lecha Kaczyńskiego,krzywdy ludzkiej, która jest wszechobecna i celowo implementowana."

Ale gówno z tego GWówna! Bleee

Antenka

Data: 2012-04-28 22:33:21
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Tak się boisz tego szatana trans, że aż ci się literki POprzestawiały.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-28 13:52:24
Autor: Antenka
On 28 Kwi, 22:33, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> Ale gówno z tego GWówna! Bleee

Tak się boisz tego szatana trans, że aż ci się literki POprzestawiały.

Zamknij się smarku, bo użyję wody święconej!

Antenka

Data: 2012-04-28 22:57:47
Autor: pluton
ak ksiądz walczył z szatanem w gimnazjum w Kraśniku
Zamknij się smarku, bo użyję wody święconej!

Tobie to nawet 10-letni pobyt w SPA u rydzyka nie pomoze.

Nullification

Data: 2012-04-28 23:03:09
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

Zamknij się smarku, bo użyję wody święconej!

Tobie to nawet 10-letni pobyt w SPA u rydzyka nie pomoze.

Co zrobić, latka lecą i nie będzie już "jak dawniej".

Data: 2012-04-29 09:05:21
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:e47hyt61y92m$.pany1hd0ievh.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

Pewnie peruka też mu spadła, a stringi werżnęły się w podstarzałe dupsko. GWówniany transwestyta. Tfu!

Przemek

Data: 2012-04-29 07:39:24
Autor: Andrzej
Dnia Sat, 28 Apr 2012 22:06:28 +0200, Przemysław W napisał(a):

[...]

A rozwiązanie jest proste: mogli poczęstować klechę trawką i byłoby ok.

Data: 2012-04-29 09:29:10
Autor: mkarwan
ak ksiądz walczył z szatanem w gimnazjum w Kraśniku

Przydałby ci się egzorcysta.

Data: 2012-04-29 19:18:57
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jnhik7$evf$1inews.gazeta.pl...

Przydałby ci się egzorcysta.

Ze swoimi religijnymi fobiami won na sąsiednią grupę, kurwan.