akcesoria do Dahona

Data: 2011-04-04 17:10:48
Autor: Titus Atomicus
akcesoria do Dahona
Witam,
Zastanawiam sie tez nad zakupem Dahona dla siebie. Jako roweru wyjazdowego (wycieczki wekendowe samolotowe na przyklad).
Wymyslilem, ze najlepszym kompromisem, bylby chyba Vitesse.

Tylko, ze... zajrzalem na strone dahona www.dahon.pl
I tam...
http://www.sklep.dahon.pl/Akcesoria-k2-0-- default.html
Bagaznik przedni - 120zl,  bagaznik tylny pod sakwy... 200zl
Torba 'niewidka' - 300zl, wazlizka do przewozenia - 800zl.
Pogielo ich?
A na rynku wtornym podaz akcesoriow zerowa...
TA

Data: 2011-04-04 17:26:23
Autor: kml
akcesoria do Dahona

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-

Pogielo ich?
A na rynku wtornym podaz akcesoriow zerowa...

Coś jak z kettlerem - też się cenią :)

http://Endurorider.pl
01/04/2011 GT internal transmission 1 - prawdziwy biały kruk.

Data: 2011-04-04 18:44:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
akcesoria do Dahona
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Mon, 04 Apr 2011 17:10:48 +0200,
pl.rec.rowery:
Bagaznik przedni - 120zl,  bagaznik tylny pod sakwy... 200zl

To nie są jakieś wybitne ceny za porządne bagażniki (o ile są porządne,
oczywiście). Ja swojego lowridera kilka lat temu kupiłem za około 250zł.
Zresztą, taka jest cena niepopularności. Pogrzeb w angielskich sklepach
internetowych, może znajdziesz taniej.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-04-06 18:53:14
Autor: Titus Atomicus
akcesoria do Dahona
In article <15dgwco17v4h$.dlg@pedaluje.ile.moze>,
 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Mon, 04 Apr 2011 17:10:48 +0200,
pl.rec.rowery: > Bagaznik przedni - 120zl,  bagaznik tylny pod sakwy... 200zl

To nie są jakieś wybitne ceny za porządne bagażniki (o ile są porządne,
oczywiście).

Ja nie wiem, na ile sa one porzadne...

>Ja swojego lowridera kilka lat temu kupiłem za około 250zł.

Ale Dahon to nie Tubus.

TA

Data: 2011-04-04 23:22:37
Autor: tadek
akcesoria do Dahona
On 4 Kwi, 17:10, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

popatrz na ebay-u.de. Tam są akcesoria ale również kompletne rowery z
wyposażeniem w cenach niższych niż w Polsce.

akcesoria do Dahona