akcja "nie parkuj jak los" i tym podobne

Data: 2010-05-05 08:39:52
Autor: SET
akcja "nie parkuj jak los" i tym podobne
A się wywnętrzę.

Jakiś dupek, co prawda zgodnie z prawem ale przeciwko zdrowemu rozsądkowi
parkuje sobie skuterek wielkości hulajnogi na parkingu pod blokiem zajmując
całe miejsce postojowe dla samochodu. Gniezno ul. Budowlanych.
Normalnie nie rozumiem jak można być takim samolubnym bezmózgiem. Jakby nie
można pod klatką go zostawić, z boku parkingu, przy sklepach kurna
gdziekolwiek a nawet w piwnicy. Wrrrrrrrr

Data: 2010-05-05 09:08:58
Autor: MichałG
SET pisze:
[...]

przestaw go o pół metra a nie warcz... ;)

Pozdrawiam
michał

Data: 2010-05-05 01:36:51
Autor: WS
On 5 Maj, 09:08, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
> Jakiś dupek, co prawda zgodnie z prawem ale przeciwko zdrowemu rozsądkowi
> parkuje sobie skuterek wielkości hulajnogi na parkingu pod blokiem zajmując
> całe miejsce postojowe dla samochodu.

nie prosciej porozmawiac z wlascicielem? ;) albo karteczke mu
zostawic? Tylko nie taka, co  to sie zerwac nie da...

Jakby nie  można pod klatką go zostawić, z boku parkingu, przy sklepach kurna
> gdziekolwiek a nawet w piwnicy. Wrrrrrrrr

jesli to np. strefa zamieszkania to pod klatka nie wolno, w piwnicy
tez nie...

WS

Data: 2010-05-06 15:54:19
Autor: WS
On 7 Maj, 00:31, BQB <ad...@anty.spamowy.com.invalid> wrote:
WS pisze:

> jesli to np. strefa zamieszkania to pod klatka nie wolno, w piwnicy
> tez nie...

Jednoślad może.

co moze? parkowac w strefie zamieszkania?

Art. 49. 2. Zabrania się postoju:
 4)   w strefie zamieszkania w innym miejscu niż wyznaczone w tym
celu;

mozna trzymac go trzymac w piwnicy? tez nie bardzo...

§ 4.3) garażowanie pojazdów silnikowych w obiektach i pomieszczeniach
nieprzeznaczonych do tego celu, jeżeli nie opróżniono zbiornika paliwa
pojazdu i nie odłączono na stałe zasilania akumulatorowego pojazdu;"
 Rozporządzenie Ministra SWiA z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie
ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i
terenów (Dz. U. z 2006 r. nr 80, poz. 563).

WS

Data: 2010-05-06 16:03:04
Autor: WS
On 7 Maj, 00:54, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:

§ 4.3) garażowanie pojazdów silnikowych w obiektach i pomieszczeniach
nieprzeznaczonych do tego celu,

chociaz gdyby sie uprzec, to

32)  pojazd silnikowy - pojazd wyposażony w silnik, z wyjątkiem
motoroweru i pojazdu szynowego,

czyli jesli ten skuter to motorower to faktycznie mozna ;) ... c

WS

Data: 2010-05-05 09:51:51
Autor: SET
akcja "nie parkuj jak los" i tym podobne

przestaw go o pół metra a nie warcz... ;)

Jakieś rozwiązanie to jest ale jakby nie patrzeć to własność prywatna. A
niczego tak nie cenię jak poszanowania własności. Chodzi bardziej o zasadę
wysilenia mózgownicy i myślenia o innych uczestnikach ruchu a nie tylko o
swoim zadku.

Data: 2010-05-05 12:41:45
Autor: Bydlę
On 2010-05-05 08:39:52 +0200, "SET" <brak@maila.pl> said:

A się wywnętrzę.

Jakiś dupek, co prawda zgodnie z prawem ale przeciwko zdrowemu rozsądkowi
parkuje sobie skuterek wielkości hulajnogi na parkingu pod blokiem zajmując
całe miejsce postojowe dla samochodu.

Bandyta.

 Jakby nie
można pod klatką go zostawić, z boku parkingu, przy sklepach kurna
gdziekolwiek a nawet w piwnicy.

Albo na trawniku, na klombie, na balkonie, na klatce schodowej, w windzie, u ciebie w mieszkaniu...
;>

Chłop parkuje tam, gdzie wolno i już ci to przeszkadza.
Próbowałeś porozmawiać z nim, ale tak, jakbyś nie chciał go zabić?

--
Bydlę

Data: 2010-05-05 13:24:26
Autor: SET

On 2010-05-05 08:39:52 +0200, "SET" <brak@maila.pl> said:

> [...]

Chłop parkuje tam, gdzie wolno i już ci to przeszkadza.
Próbowałeś porozmawiać z nim, ale tak, jakbyś nie chciał go zabić?

Ale powiedz, czy tacy ludzie naprawdę sami nie widzą, że zachowują się
strasznie samolubnie? Trzeba to wiecznie powtarzać? Raz powiesz spokojnie, 2
też ale za n-tym szlak cię trafia. I tak do usranej śmierci. Koniec na
dzisiaj bo coś upierdliwy jestem od rańca.

Data: 2010-05-05 13:57:54
Autor: Bydlę
On 2010-05-05 13:24:26 +0200, "SET" <brak@maila.pl> said:

Ale powiedz, czy tacy ludzie naprawdę sami nie widzą, że zachowują się
strasznie samolubnie?

Masz rację - i tego typu zachowania widuję coraz częściej.

 Trzeba to wiecznie powtarzać?

Tak skontruowani jesteśmy (na obraz i podobieństwo). ;-)
Podobno i Atenach czasów Temistoklesa, i w Syrii Konstantyna, i również u neandertalczyków stasze kobiety narzekały na "dzisiejszą" młodzież mającą gdzieś zasady i dobre wychowanie.
;-)

 Raz powiesz spokojnie

Ale zamiast "mówić", co odczytuję jako zwrócenie uwagi - zapytaj.
Może jest jakiś powód, dla którego ten gość tak parkuje, albo wręcz przeciwnie - może nie mieć pojęcia, że cię to drażni.
Wszak pisałeś, że parkuje zgodnie z prawem...

za n-tym szlak cię trafia.

Szlag.

 I tak do usranej śmierci.

Tak.

 Koniec na
dzisiaj bo coś upierdliwy jestem od rańca.

:-)))

--
Bydlę

akcja "nie parkuj jak los" i tym podobne