|
Data: 2012-01-19 19:20:46 |
Autor: Gabriel'wilk' |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011 roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde
|
|
|
Data: 2012-01-19 21:42:09 |
Autor: megrims |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam
Szkoda Yeti :(
|
|
|
Data: 2012-01-20 00:11:15 |
Autor: kor_nick |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jf9v71$6rb$1usenet.news.interia.pl...
On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam
Szkoda Yeti :(
nie śmierdzi? i tak jechać, przynajmniej myjnia gratis :)
|
|
|
Data: 2012-01-20 07:39:20 |
Autor: megrims |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
On 01/20/12 00:11, kor_nick wrote:
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:jf9v71$6rb$1usenet.news.interia.pl...
On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku
paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam
Szkoda Yeti :(
nie śmierdzi? i tak jechać, przynajmniej myjnia gratis :)
Trzeba troszkę ON wlać pod maskę, tak aby śmierdziało i z głowy.
|
|
|
Data: 2012-01-21 04:04:14 |
Autor: to |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
begin megrims
Trzeba troszkÄ ON wlaÄ pod maskÄ, tak aby ĹmierdziaĹo i z gĹowy.
I bÄdzie pierwsze prawdziwe Yeti w dieslu.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
|
|
|
Data: 2012-01-20 10:09:49 |
Autor: Arek |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
W dniu 2012-01-19 19:20, Gabriel'wilk' pisze:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam
Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za drogo by to wyszło.
A.
|
|
Data: 2012-01-20 12:00:59 |
Autor: Rafał Grzelak |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
Arek wrote:
Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za
drogo by to wyszło.
One tez ropa smierdza? :]
--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl
|
|
|
Data: 2012-01-20 13:15:35 |
Autor: Arek |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
W dniu 2012-01-20 13:00, Rafał Grzelak pisze:
Arek wrote:
Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za
drogo by to wyszło.
One tez ropa smierdza? :]
Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km. Ale fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.
A.
|
|
|
Data: 2012-01-20 15:40:05 |
Autor: Rafał Grzelak |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
Arek wrote:
Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km.
Ale fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.
Ladnie. Wszystkie TSI tak maja czy jakies konkretne modele i wersje?
1.8 160KM?
--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl
|
|
|
Data: 2012-01-30 10:27:53 |
Autor: Arek |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
W dniu 2012-01-20 16:40, Rafał Grzelak pisze:
Arek wrote:
Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km.
Ale fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.
Ladnie. Wszystkie TSI tak maja czy jakies konkretne modele i wersje?
1.8 160KM?
Chyba tak, bo skarżą się zarówno posiadacze 1.4 jak i 1.8. Dopiero po 2011 zmienili coś w konstrukcji napinaczy i czegoś tam jeszcze, więc problem przestał występować. Wszystkie wcześniejsze podobno czeka szybka wymiana rozrządu, oczywiście na swój koszt:)
A.
|
|
|
Data: 2012-01-20 11:20:55 |
Autor: J.F |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
Użytkownik "Gabriel'wilk'" napisał w wiadomości grup
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011 roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
A te silnika sa CR czy nadal na pompowtryskach ?
Bo przewodow wtryskowych to juz dawno nie stosuja ..
J.
|
|
Data: 2012-01-20 11:30:52 |
Autor: Grejon |
akcja serwisowa 2.0 TDI |
W dniu 2012-01-20 11:20, J.F pisze:
A te silnika sa CR czy nadal na pompowtryskach ?
Bo przewodow wtryskowych to juz dawno nie stosuja ..
VW OIDP od 2009 już nie stosuje pompowtrysków.
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi
|
|