Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   akcja serwisowa 2.0 TDI

akcja serwisowa 2.0 TDI

Data: 2012-01-19 19:20:46
Autor: Gabriel'wilk'
akcja serwisowa 2.0 TDI
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011 roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2012-01-19 21:42:09
Autor: megrims
akcja serwisowa 2.0 TDI
On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam

Szkoda Yeti :(

Data: 2012-01-20 00:11:15
Autor: kor_nick
akcja serwisowa 2.0 TDI

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jf9v71$6rb$1usenet.news.interia.pl...
On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam

Szkoda Yeti :(

nie śmierdzi? i tak jechać, przynajmniej myjnia gratis :)

Data: 2012-01-20 07:39:20
Autor: megrims
akcja serwisowa 2.0 TDI
On 01/20/12 00:11, kor_nick wrote:

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:jf9v71$6rb$1usenet.news.interia.pl...
On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku
paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam

Szkoda Yeti :(

nie śmierdzi? i tak jechać, przynajmniej myjnia gratis :)

Trzeba troszkę ON wlać pod maskę, tak aby śmierdziało i z głowy.

Data: 2012-01-21 04:04:14
Autor: to
akcja serwisowa 2.0 TDI
begin megrims
Trzeba troszkę ON wlać pod maskę, tak aby śmierdziało i z głowy.

I będzie pierwsze prawdziwe Yeti w dieslu.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-01-20 10:09:49
Autor: Arek
akcja serwisowa 2.0 TDI
W dniu 2012-01-19 19:20, Gabriel'wilk' pisze:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam

Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za drogo by to wyszło.

A.

Data: 2012-01-20 12:00:59
Autor: Rafał Grzelak
akcja serwisowa 2.0 TDI
Arek wrote:


Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za
drogo by to wyszło.


One tez ropa smierdza? :]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-01-20 13:15:35
Autor: Arek
akcja serwisowa 2.0 TDI
W dniu 2012-01-20 13:00, Rafał Grzelak pisze:
Arek wrote:


Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za
drogo by to wyszło.


One tez ropa smierdza? :]

Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km. Ale fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.


A.

Data: 2012-01-20 15:40:05
Autor: Rafał Grzelak
akcja serwisowa 2.0 TDI
Arek wrote:


Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km.
Ale fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.


Ladnie. Wszystkie TSI tak maja czy jakies konkretne modele i wersje?
1.8 160KM?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-01-30 10:27:53
Autor: Arek
akcja serwisowa 2.0 TDI
W dniu 2012-01-20 16:40, Rafał Grzelak pisze:
Arek wrote:


Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km.
Ale fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.


Ladnie. Wszystkie TSI tak maja czy jakies konkretne modele i wersje?
1.8 160KM?

Chyba tak, bo skarżą się zarówno posiadacze 1.4 jak i 1.8. Dopiero po 2011 zmienili coś w konstrukcji napinaczy i czegoś tam jeszcze, więc problem przestał występować. Wszystkie wcześniejsze podobno czeka szybka wymiana rozrządu, oczywiście na swój koszt:)

A.

Data: 2012-01-20 11:20:55
Autor: J.F
akcja serwisowa 2.0 TDI
Użytkownik "Gabriel'wilk'"  napisał w wiadomości grup
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011 roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym

A te silnika sa CR czy nadal na pompowtryskach ?
Bo przewodow wtryskowych to juz dawno nie stosuja ..

J.

Data: 2012-01-20 11:30:52
Autor: Grejon
akcja serwisowa 2.0 TDI
W dniu 2012-01-20 11:20, J.F pisze:

A te silnika sa CR czy nadal na pompowtryskach ?
Bo przewodow wtryskowych to juz dawno nie stosuja ..

VW OIDP od 2009 już nie stosuje pompowtrysków.


--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

akcja serwisowa 2.0 TDI

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona