akcja z KGHM a OFE

Data: 2011-11-23 12:46:43
Autor: Maruda
akcja z KGHM a OFE
W dniu 2011-11-23 11:56, MarekZ pisze:

Doprawdy, paradne. Powymyślają sobie przeróżne euro-obligacje i będą tym
w kółko obracać między sobą, podczas gdy reszta rynku będzie ich
ignorować. I będzie tak jak było w ZSRR. :)

w RWPG.

Co prawda, to nie ta grupa, ale przytoczę z zakamarków mojej pamięci:

Ten dowcip się demonstruje na stole, dawniej używano do tego zapałek.
- Dlaczego w Polsce nie ma kawy?
- Wyjaśnię Ci na przykładzie: Do magazynów RWPG przychodzi 10 wagonów z kawą. Siada odpowiednia egzekutywa i dzieli:
- jeden dla Polski, jeden dla ZSRR (oddzielić odpowiednio po jednej zapałce)
- dwa dla Polski (dołożyć drugą zapałkę), dwa dla ZSRR (do kupki ZSRR dołożyć dwie zapałki, razem będzie 3)
- trzy dla Polski (dołożyć trzecią), 3 dla ZSRR (dołożyć 3),
- 4 dla Polski (dołożyć czwartą), (na kupce przychodu już nic nie ma), 4 dla ZSRR (przesunąć 4 zapałki z kupki "polskiej" na kupkę ZSRR).

Drugi,
Ekspedycja radzieckich archeologów po dotarciu do komory grobowej egipskiej piramidy odkryła tam żywego faraona i żywego ptaka, ibisa.
Uczeni podrapali się po głowach, ale jako-że nie mogli tego faktu sensownie wytłumaczyć, to postanowili spytać u źródła:
- Powiedzcie nam towarzyszu faraonie, jak to możliwe, że przetrwaliście tu 6 tysięcy lat? Co jedliście?
- To proste, panowie uczeni. Jadłem odchody tego ptaka.
- Hm... a jak to możliwe, że ten ptak również przetrwał tu 6 tysięcy lat?
- To proste, panowie uczeni. Ten ptak jadł moje odchody.
.... uczeni radzieccy podrapali się po głowach, pomyśleli - i sformułowali koncepcję RWPG.

Wszystko już było - rzekł Ben Akiba.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

akcja z KGHM a OFE