akcje pracownicze Gdańskiej Stoczni Remontowej - co można z nimi zrobić?

Data: 2009-05-11 14:50:37
Autor: Loser
akcje pracownicze Gdańskiej Stoczni Remontowej - co można z nimi zrobić?
Ciao

Nie chcialbym abys/cie nabierali nadmiernych apetytow

bo o ile pan Soyka (prezes i spory akcjonariusz) "mial szczesliwa reke" to za bardzo uwierzyl w swoje szczescie i zdarzyly mu sie wpadki i to nie drobne.

Pewnie obilo Ci sie o uszy o opcjach ogolnie -to GSR "wpadl po uszy" w opcje.

Soyka musial zrezygnowac i tylko to uratowalo banki od dalszej akcji-czytaj nacisku na bankructwo itp

Za 2008 r to dywidendy nie oczekuj

Zycze sukcesow pozniej

Pozdrowko

Loser

Data: 2009-05-12 03:02:35
Autor: kunta
On 11 Maj, 16:50, "Loser" <loser...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Za 2008 r to dywidendy nie oczekuj

Zycze sukcesow pozniej

Dziękuje :)
 Faktem jest że od 2001 roku spółka przynosiła dość duży zysk, czy w
takim razie wypłacane wcześniej dywidendy (o ile były wypłacane)
należą się mojemu ojcu jako akcjonariuszowi czy istnieje
"przedawnienie" - teoretycznie wg. prawa cywilnego "dług" o który się
nie upomniałem staje się nieważny po 5 latach... (?)

akcje pracownicze Gdańskiej Stoczni Remontowej - co można z nimi zrobić?