akcjia :Bojkotuj TVN

Data: 2010-11-02 03:52:08
Autor: muto2100
akcjia :Bojkotuj TVN
Data: 2010-11-02 04:02:10
Autor: zbig
akcjia :Bojkotuj TVN
On 2 Lis, 11:52, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
http://wolnemedia.net/aktywizm/bojkotuj-tvn/

PiS już co najmniej raz bojkotował TVN. Skończyło sie to lekką
kompromitacją, bo określono warunki zakończenia bojkotu, które TVN
jako zwykły bełkot po prostu olał. No i bojkot sie skończył nie
wiedzieć dlaczego a taki Girzyński to nawet zarobił naganę za
uczestnictwo w programie w okresie zakazanym. Taki bojkot musiałby PiS
znów zacząć od swoich funkcjonariuszy,którzy jednakże mają duże parcie
na szkło i raczej nie zaryzykują ponownej kompromitacji. Ponadto
natura nie znosi próżni w miejsce PiS zaczęli się pojawiać w
programach dawni pisowscy dysydenci i inne substytuty PiS, wskutek
czego zwolenników PiS na pewno nie przybywało.

Data: 2010-11-02 04:11:22
Autor: muto2100
akcjia :Bojkotuj TVN
On 2 Lis, 12:02, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

programach dawni pisowscy dysydenci i inne substytuty PiS, wskutek
czego zwolenników PiS na pewno nie przybywało.

mieszkam   tutaj   od  3    lat    powrocilem     po  prawie    30
latach     i  wyrazam     wlasna    opinie    w   tej   kwesti    -
ta  stacjia   niemialaby
prawa     do   dzialania     w  zadnym     demokratycznym
systemie     a  chyba   nawet  w    Izraelu.Pamietam   jeszcze
stare     media    z  czasow     komuny     ale      czegos
takiego     co  wytwarza       TVN     to   moze   mozna
znalesc      gdzies     w  krajach   Afryki    srodkowej!
Hanba     jedna   Hanba!    zreszta      teraz   co    porabia
PO      to  just     przedstopien      do   stanu    wyjatkowego
lub    wojennego
bo     przeciez      nikt     normalny     niebedzie    stal
obojetnie     kolo  tego   co    oni    wyrabiaja!

Data: 2010-11-02 04:21:59
Autor: zbig
akcjia :Bojkotuj TVN
On 2 Lis, 12:11, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

bo     przeciez      nikt     normalny     niebedzie    stal
obojetnie     kolo  tego   co    oni    wyrabiaja!

Toś sie mało po tym świecie rozgladał. Ogladałem kilka odcinków
francuskiego Les Guignols z Canal+ czy jewszcze dawniej Spitting Image
z brytyjskiej ITV. Tam to dopiero pobie kpiono z polityków i to
wszystkich opcji. Szkło kontaktowe to po prostu przy tym grzeczna,
ponura audycja

Data: 2010-11-02 04:23:27
Autor: muto2100
akcjia :Bojkotuj TVN
On 2 Lis, 12:21, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

z brytyjskiej ITV. Tam to dopiero pobie kpiono z polityków i to
wszystkich opcji. Szkło kontaktowe to po prostu przy tym grzeczna,

no  wlasnie    a  gdzie    ty  widzisz    w  szkle   kontaktowym
nasmiewanie     sie    z  PO!

Data: 2010-11-02 05:29:06
Autor: zbig
akcjia :Bojkotuj TVN
On 2 Lis, 12:23, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> ponura audycja

no  wlasnie    a  gdzie    ty  widzisz    w  szkle   kontaktowym

Wielokrotnie, praktycznie w każdym programie jest jakiś przytyk w
strone PO czy PSL, SLD tez nie jest oszczędzane. Prawdą też jest , że
więcej kpią sobie z PiSu, ale obiektywnie daje on więcej pola do
śmiechu , bo jest smieszny i tyle.A boli to was tak, bo nie macie ani
krzty dystansu do samych siebie. Ponadto praktycznie w każdym
programie dzwoni jakiś sympatyk PIS i jedzie po rządzie i PO jak po
łysej kobyle. Możesz to ignorować , ale takie są fakty. Jak w Radiu
Maryja przebije sie jakiś głos krytyczny to albo go szybko wyłączają
albo nawet sam Rydzyk dzwoni i tłumaczy aktualnie obowiązującą
wykładnię.

Data: 2010-11-02 11:56:49
Autor: Krzysztof
akcjia :Bojkotuj TVN

http://wolnemedia.net/aktywizm/bojkotuj-tvn/
niesamowite przebicie , az 238 osób, tylko tak dalej , po prostu szalejecie:D:D

K.

Data: 2010-11-02 16:09:44
Autor: Tomek
akcjia :Bojkotuj TVN

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:2c50681a-362d-4c95-a801-93e893e82a94g13g2000yqj.googlegroups.com...
http://wolnemedia.net/aktywizm/bojkotuj-tvn/

To chyba akcja - "Ogladaj TVN" :-)
No bo jak mam bojkotowac produkty tam reklamowane, to musze to gówno ogladac, zeby wiedziec, jakie to produkty. Genialne w swej prostocie :-)
Tomek

akcjia :Bojkotuj TVN