aktualizacja VAT-R

Data: 2009-08-25 13:36:02
Autor: Ryszard G
aktualizacja VAT-R
Witam.
Według ustawy jestem podatnikiem Vat zarejestrowanym zwolnionym.
Kiedyś byłem czynnym. Teraz rezygnuję ze zwolnienia,
składam aktualizację i tu pełne zaskoczenie, bulę 170zł.
Pan minister wydał rozporządzenie w tym roku że muszę płacić.
Czy to nie jest sprzeczne z prawem , kiedyś już płaciłem za rejestrację?

Data: 2009-08-25 11:41:22
Autor: Wojciech Bancer
aktualizacja VAT-R
On 2009-08-25, Ryszard G <wg@spam.pl> wrote:

[...]

Według ustawy jestem podatnikiem Vat zarejestrowanym zwolnionym.
Kiedy¶ byłem czynnym. Teraz rezygnuję ze zwolnienia,
składam aktualizację i tu pełne zaskoczenie, bulę 170zł.
Pan minister wydał rozporz±dzenie w tym roku że muszę płacić.
Czy to nie jest sprzeczne z prawem , kiedy¶ już płaciłem za rejestrację?

A to nie jest tak, że ta opłata dotyczy VAT-5, a nie samego VAT-R?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-08-25 17:57:29
Autor:
aktualizacja VAT-R
A to nie jest tak, że ta opłata dotyczy VAT-5, a nie samego VAT-R?

Zgadza się. Pytanie tylko czy jak nie chcę potwierdzenia, to wciskajami na siłe i muszę zapłacić?

Data: 2009-08-26 10:36:43
Autor: MD
aktualizacja VAT-R

Użytkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h711ll$bmv$1news.onet.pl...
A to nie jest tak, że ta opłata dotyczy VAT-5, a nie samego VAT-R?

Zgadza się. Pytanie tylko czy jak nie chcę potwierdzenia, to wciskajami na siłe i muszę zapłacić?
Ale można złożyć wniosek o wydanie za¶wiadczenia o tym, że podmiot jest podatnikiem vat takim lub takim, a wtedy kosztuje to 21 zł.
pozdrawiam,
MD

aktualizacja VAT-R