aktualizacja android w galaxy tab 2 10

Data: 2013-05-03 05:41:50
Autor: Przemek
aktualizacja android w galaxy tab 2 10
Witam!
Dwa dni temu zaktualizaował mi sie system w galaxy tab 2 10 z 4.0.1 do 4.0.4 i tablet zaczal cholernie mulic, jest to niedoaakceptowania bo dziala teraz gorzej niz tani tablez z biedronki. Czy ktos z grupy spotkał sie z tym problem i go rozwiazal ? pozdrawiam
P.

Data: 2013-05-03 17:11:01
Autor: the_foe
W dniu 2013-05-03 14:41, Przemek pisze:
[...]

włacz "debuggowanie usb" i zobacz czy sie cos zmieni

--
@foe_pl

aktualizacja android w galaxy tab 2 10