aktualizacja map google

Data: 2012-06-09 20:32:15
Autor: J.F.
aktualizacja map google
Dnia Sat, 09 Jun 2012 18:50:25 +0200, megrims napisał(a):
Prawdopodobnie w związku z Euro google zaktualizowało swoje mapy.

Mapy zaktualizowalo, ale bardzo kiepsko. Patrz AOW.

Poznań wygląda obecnie bardzo dobrze.
Czy znaleźliście swoje auta?

Ale to zdjecia lotnicze a nie mapy. Te google aktualizuje czasem bez okazji.

Mozesz sie jeszcze poszukac na street view.

Czy jeszcze ktoś znajdzie swoje?

Uwazna analiza bywa bywa ciekawa ... ulice puste, gielda pusta (to o
wczesniejszych zdjeciach z wroclawia), parkingi osiedlowe puste, parking
pod uczelnia pusty, parking pod supermarketem pusty ... to kiedy oni te
zdjecia zrobili ? J.

Data: 2012-06-09 19:43:40
Autor: Darek
aktualizacja map google

[...]

Jak otworzy się to samo w programie Google earth to jest "data uzyskania
obrazu" z lewej strony u dolu. I dla Poznania jest 1 kwiecien 2011, chociaz
raczej nie jest to prawdziwa data, tylko przyblizona, bo liscie na drzewach
wskazuja, ze jednak to musialo byc pozniej (moze Wielkanoc 2011?).

Data: 2012-06-10 09:29:59
Autor: Jarek Wójtowicz
aktualizacja map google
Darek  <darek12345.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Ale tutaj mowa o Google Maps nie Google Earth, i o najnowszych zdjęciach z
tego roku (45°), a nie o tych "starych" z wiosny zeszłego roku...

Jarek --

Data: 2012-06-10 13:47:23
Autor: J.F.
aktualizacja map google
Dnia Sun, 10 Jun 2012 09:29:59 +0000 (UTC), Jarek Wójtowicz napisał(a):
[...]

A oba nie wykorzystuja tych samych zdjec ? Dla wroclawia tez jest 4/1/2011, a to zdecydowanie nieprawda, u gory GE
pokazuje 10/2011, i to wyglada rozsadniej :-)

J.

Data: 2012-06-11 05:16:54
Autor: Jarek Wójtowicz
aktualizacja map google
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Ale tutaj mowa o Google Maps nie Google Earth, i o najnowszych zdjęciach z
> tego roku (45°), a nie o tych "starych" z wiosny zeszłego roku...

A oba nie wykorzystuja tych samych zdjec ?

A masz w Google Earth widok 45°? Bo ja nie...

J.

Data: 2012-06-09 21:09:20
Autor: Artur Maśląg
aktualizacja map google
W dniu 2012-06-09 20:32, J.F. pisze:
Dnia Sat, 09 Jun 2012 18:50:25 +0200, megrims napisał(a):
Prawdopodobnie w związku z Euro google zaktualizowało swoje mapy.

Mapy zaktualizowalo, ale bardzo kiepsko. Patrz AOW.

Pewnie jak zwykle.

Data: 2012-06-09 21:10:20
Autor: 'Tom N'
aktualizacja map google
J.F. w <news:i7fb8x8gh60i.1g839aypwcx05.dlg40tude.net>:

Mozesz sie jeszcze poszukac na street view.
Czy jeszcze ktoś znajdzie swoje?

Ja swoje znalazłem, znaczy nie ja, tylko koledzy

W czwartki, 60 dni po Wielkanocy

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-10 11:16:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
aktualizacja map google
J.F., Sat, 9 Jun 2012 20:32:15 +0200, pl.misc.samochody:
[...]

Na podstawie mojego domu i padania cienia analizowałem kiedyś - to są
zdjęcia robione zaraz po wschodzie słońca.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-10 13:54:02
Autor: J.F.
aktualizacja map google
Dnia Sun, 10 Jun 2012 11:16:09 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):
[...]

No nie, we wroclawiu sloneczko stalo w SE, SSE, SEE, SW, SSSE, SSE, SSSE, w
kolejnych zdjeciach.

P.S. Okreslen prosze sie nie czepiac, tak symbolicznie napisalem czy
bardziej S czy E.

J.

aktualizacja map google