aktualizacja se k810 a simlock

Data: 2010-03-29 22:58:59
Autor: PlaMa
aktualizacja se k810 a simlock
Mm problem z netem w moim se k810 i pracownik mojego opa zasugerował przede wszystkim aktualizację softu.

Telefon mam już ponad 2 lata, kupiłem go na allegro bez simlocka. Na telefonie nie ma żadnych znaków obrandowania.

Szukałem po necie informacji dot. aktualizacji se i wyszło, że jeżeli silmock był ściągany patchem to przy aktualizacji softu wróci.

Jak sprawdzić czy mój telefon ma tam gdzieś ukrytego simlocka? Macie jakieś dodatkowe rady do do aktualizacji softu? Jaki warto wgrywać itp?

pozdrawiam.
PlaMa

aktualizacja se k810 a simlock