aktualizacja systemu android 2.2

Data: 2011-07-08 22:46:10
Autor: Irek N.
aktualizacja systemu android 2.2
Właśnie mój telefon poinformował mnie, że może usprawnić kamerę i cuś tam jeszcze systemowego, czy chce? No pewnie!

No i się zaczęło...
Szlak trafiło część ustawień w telefonie, nie mam pogody na zegarze, gdyż nie zgadzam się na usługę locations i anonimowe zbieranie przez googla informacji (a wcześniej miałem), nie potrafię przebić się przez locations - ciągle pobiera mapy, ale jakoś nigdy nie kończy i na okrągło informuje że mam nieaktualne. Na dodatek mam jeszcze czas z nawigacją (30 dni) i powinienem z nawigacji móc skorzystać, ale przy próbie pobierania coś wyskoczyło i teraz dostaję info że sklep niedostępny... Jaki sklep, niczego nie kupuję!

Powiedzcie mi, czy za każdym razem tak wyglądają aktualizacje androida?
Jestem tak wk...y, że albo odetnę sieć całkowicie (tylko poco mi wtedy taki telefon), albo uda mi się wyłączyć wszystkie możliwe aktualizacje.
Ale syfnia :( a byłem zadowolony... hmm...

__
Irek.N.
ps. da się wyłączyć wszystkie aktualizacje?

Data: 2011-07-09 13:56:14
Autor: michalis
W dniu 2011-07-08 22:46, Irek N. pisze:

ps. da się wyłączyć wszystkie aktualizacje?

Może kup sobie telefon z którym sobie poradzisz, coś prostszego niż Android. Z Twojego posta wynika że w ogóle nie ogarniasz tego systemu.

Data: 2011-07-09 14:43:04
Autor: atm
On 2011-07-09 13:56, michalis wrote:
[...]

Faktem jednak jest, ze aktualizacje w Androidzie sa balaganiarskie. Czesc ustawien zostanie zachowana reszta przeminie z wiatrem.
Ja przy kazdej aktualizacji instaluje wszystko od nowa, zeby miec spokoj.

Data: 2011-07-09 15:00:06
Autor: Irek N.
aktualizacja systemu android 2.2

Ja przy kazdej aktualizacji instaluje wszystko od nowa, zeby miec spokoj.

Wnoszą coś ciekawego? Czy tylko drobiazgi bez większego znaczenia (nie widziałem opisu co w systemie poprawi). Może odpuścić je i tyle.
Ponowię pytanie do wiedzących... jak wyłączyć.

Miłego.
__
Irek.N.

Data: 2011-07-09 15:03:20
Autor: atm
On 2011-07-09 15:00, Irek N. wrote:

[...]

Zalezy czego oczekujesz; update do 2.2 umozliwil instalacje niektorych aplikacji na karcie. W przypadku SGSa zlikwidowal laga i .... popsul GPS. Nie spotkalem sie jeszcze z tym, zeby aktualizacja startowala automatycznie. Zarowno po podlaczeniu do PC jak i po wejsciu w ustawianiach na urzadzniu z Androidem uzytkownik musi podjac decyzje o uruchomieniu procesu aktualizacji.

Data: 2011-07-10 09:24:28
Autor: G Nowak
[...]

Niestety w SGS kazdym sammy jest nieco lagowaty (nawet fixy z jfs, ext4, etc). Uzywalem przez jakis czas CM7 (to calkiem inna bajka) ale ma go w wersji calkowicie funkcjonalnej na ten model (problem z radiem powodujacy wieksze uzycie baterii).

--
Pozdr

Data: 2011-07-10 10:34:35
Autor: atm
On 2011-07-10 10:24, G Nowak wrote:
[...]

Myslalem o instalacji CM7 jednak ostatecznie dalem sobie z tym spokoj;
tak naprawde obecnie system jest juz w pelni uzywalny, tyle ze do poprawnego dzialania GPSa musialem zrootowac Androida.
Irek N. ma sporo racji - pomijajac zlozonosc systemu jako takiego jest sporo niedorobek, ktore trzeba rozwiazywac we wlasnym zakresie lub
starac sie nie zwracac na nie uwagi.
Swoja droga to bardzo irytujace, ze producenci daja "wszystkomajace"
urzadzenia tyle, ze czesc ficzerow chodzi kulawo.

Data: 2011-07-10 11:56:20
Autor: G Nowak
[...]

Niestety wiekszosc niedorobek wystepuje tylko w Samsungu, Androidy innych firm dziwnym trafem dzialaja (do tego dochodzi alternatywne oprogramowanie), imho "zajebisty OLED" to za malo zeby telefon byl uzyteczny.

--
Pozdr

Data: 2011-07-10 22:51:16
Autor: atm
On 2011-07-10 12:56, G Nowak wrote:
[...]

Motorola Defy tez mi podpadla: kilka razy zdarzyl sie samoczynny restart, aparat mial dosc mocny zafarb i pojawialo sie podczas dluzszej rozmowy echo u rozmowcy wynikajace prawdopodobnie z wadliwej obslugi dodatkowego mikrofonu.
Desire: szybko wciaga baterie i smieszna ilosc pamieci na aplikacje.
Poki co strasznie chwala Galaxy 2 tyle, ze ten rozmiar jest malo kieszonkowy.

Data: 2011-07-11 00:51:40
Autor: G Nowak
[...]

Moja kobita ma Ejcztisi Dyzajer z tym uszkodzonym wysietlaczem (juz po wycofaniu sie z oled). Z jakims AOSP romem trzyma to srednio 3 dni, dla aplikacji mozna zrobic partycje ext na karcie sd. Dla porowniania SGS z CM7 trzymal 1 dzien praktycznie nie uzytkowany a z Froyo od Sammiego czesc rzeczy nie dzialala poprawnie - 450 funtow poszlo sie walic ;)

--
Pozdr

Data: 2011-07-09 14:57:40
Autor: Irek N.
aktualizacja systemu android 2.2

Może kup sobie telefon z którym sobie poradzisz, coś prostszego niż Android. Z Twojego posta wynika że w ogóle nie ogarniasz tego systemu.

Nie, zdecydowanie nie ogarniam. Jest tak zajebiście _frendly_. Może kiedyś :) Na ten moment nie mam czasu się doktoryzować.

__
Irek.N.

Data: 2011-07-09 15:09:14
Autor: atm
On 2011-07-09 14:57, Irek N. wrote:

[...]

Bez, chocby minimalnego zainteresowania sie systemem ciezko bedzie, i to niezaleznie ktora platforme wybierzesz. Niedawno moj znajomy stracil tysiaka poniewaz jego nowa N8 z Orange aktualizowala sie w tle.
Takie byly domyslne ustawienia i pozniej nie ma zmiluj sie.

Data: 2011-07-09 22:37:38
Autor: Irek N.
[...]

Ależ oczywiście, w wolnych chwilach grzebie sobie ;) kiedyś zrozumiem o co Googlowi chodziło. Poprzedni na Windowsie był dla mnie chyba łatwiejszy. Ze swojej strony zadbałem, kosztów nie będzie.

Generalnie nie lubię jak cokolwiek dzieje się poza mną, jestem na to strasznie uczulony.
Zastanawia mnie na ten przykład, dlaczego locations zaczyna pokazywać krzaczki i dopiero jak wybiorę w menu moją lokalizację, to opuszczam terytorium Japonii i przełączam się na _jedyny_ właściwy język.
Się to gdzieś ustawia?, bo strasznie denerwujące jest.

Miłego.
Irek.N.

aktualizacja systemu android 2.2