aktualne darmowe oferty dla sektora NGO

Data: 2019-10-07 15:14:02
Autor: nowyjestem@poczta.pl
aktualne darmowe oferty dla sektora NGO
mam pytanie: czy na rynku polskim funkcjonują
jeszcze jakiekolwiek darmowe oferty rachunku
firmowego dla stowarzyszeń lub fundacji?!

Data: 2019-10-08 01:12:33
Autor: bankomaniacy.pl
W dniu wtorek, 8 października 2019 00:14:04 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
mam pytanie: czy na rynku polskim funkcjonują
jeszcze jakiekolwiek darmowe oferty rachunku
firmowego dla stowarzyszeń lub fundacji?!

Darmowy to już chyba tylko BIZnest: https://lokatakonto.pl/nest-bank-konto-biznes Może być też w opcji z kasoterminalem - dodatkowe info na stronie.

Idea Bank, o ile się nie mylę, też bez opłat za prowadzenie, jeśli będzie wpływ na 1000 zł (10 zł jeśli nie).

Data: 2019-10-08 01:15:14
Autor: Dawid Rutkowski
[...]

Nie pytałeś ostatnio o to?
Było coś o bnp paribas.

Data: 2019-10-08 11:37:43
Autor: nowyjestem@poczta.pl
aktualne darmowe oferty dla sektora NGO
pytałem o to kilka miesięcy temu wtedy ustaliliśmy że darmowy jest BNP Paribas
i że darmowy jest VW Bank

zaznaczam, że interesuje mnie tylko oferta dla sektora NGO
więc np. Inteligo (wg mnie: doskonała doskonałość nad doskonałościami)
niestety odpada, bo świadczy fimowe konta tylko spółkom cywilnym

ciekawi mnie czy od tego czasu coś zmieniło sie (np. pojawiła sie jakąś sensowna promocja w dużych bankach komercyjnych albo w małych spółdzielczych)

aktualne darmowe oferty dla sektora NGO