akumlator i niskie przebiegi

Data: 2014-05-08 12:02:14
Autor: szerszen
akumlator i niskie przebiegi
On Thu, 8 May 2014 02:46:38 -0700 (PDT)
suryga@gmail.com wrote:

Mówi że trzeba więcej jeździć.
Ale jak nie ma potrzeby tyle jeździć to co robić ??

Bzdury opowiada.
Musiało się coś wydarzyć, że spompowało Ci aku.

Kupiłem kiedyś 4 letniego focusa, jeździłem nim 7 lat w takim trybie jak piszesz, albo jeszcze gorszym, bo u mnie częste odcinki to takie po 3-4 km do sklepu i spowrotem. Zmieniałem tylko świece, nawet kiedyś się znajomego mechanika pytałem, czy nie zmienić kabli WN, stwierdził że jak jeździ, to po co psuć ;)

Czesto było tak że samochód stał tydzień w mrozy po 20 stopni i odpałał od pierwszego zakręcenia. Po tym czasie sprzedałem go z tym samym aku z którym kupiłem. Jeśli masz sprawne aku i instalacje, nie masz żadnego zwarcia, nie uruchamia Ci się alarm, ani nic co mogło by spompować aku, to będzie dobrze. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-05-08 14:25:55
Autor: Trybun
suryga@gmail.com wrote:

Mówi że trzeba więcej jeździć.
Ale jak nie ma potrzeby tyle jeździć to co robić ??
Bzdury opowiada.
Musiało się coś wydarzyć, że spompowało Ci aku.

Wielkie bzdury, tu juz nawet nie warto rozpatrywać wersji że po prostu trafił na akumulatorowy bubel, skoro ten elektryk zdiagnozował go jako sprawny. W instalacji musi być jakiś nieautoryzowany pobór prądu.

akumlator i niskie przebiegi