akumlator i niskie przebiegi

Data: 2014-05-08 12:06:43
Autor: Marek
akumlator i niskie przebiegi
On 08.05.2014 11:46, suryga@gmail.com wrote:
Mam auto które ostatnio jak zrobi 500 km/m-c.
Czasami stoi przez tydzień,
a innym razem robi 200 km za jednym zamachem.
Z reguła parę/naście km po mieście

W wakacje zostawiłem samochód na światłach na tydzień.
Przyszedłem, przekręciłem kluczyk zaświeciły się kontrolki i padł.
Kupiłem nowy akumlator.
Styl jazdy jak opisałem powyżej.

Po długim weekendzie przychodzę i nawet kontrolki się nie zaświeciły.
Wczoraj był cały dzień ładowany i na koniec dnia zapalił od razu.
Elektryk sprawdził instalacja OK.

Mówi że trzeba więcej jeździć.
Ale jak nie ma potrzeby tyle jeździć to co robić ??

Chyba cos nie tak z instalacja. U mnie auta jezdza wahadlowo. Jedno jezdzi tydzien drugie wtedy stoi. I tak na zmiane. Po tygodniu odpalaja od strzala.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

akumlator i niskie przebiegi