akumlator i niskie przebiegi

Data: 2014-05-08 12:14:34
Autor: J.F
akumlator i niskie przebiegi
Użytkownik  napisał w wiadomości
Mam auto które ostatnio jak zrobi 500 km/m-c.
Czasami stoi przez tydzień,

500 km powinno byc wystarczajace, i raz na tydzien tez.

Choc napiecia bym posprawdzal - czy na jalowym biegu ze swiatlami laduje czy jeszcze nie.

Ale jak nie ma potrzeby tyle jeździć to co robić ??

W garazu stoi czy na powietrzu ?
http://allegro.pl/oxford-ladowarka-do-akumulatorow-sloneczna-i4170728503.html

J.

Data: 2014-05-08 04:17:36
Autor: suryga
akumlator i niskie przebiegi
W dniu czwartek, 8 maja 2014 12:14:34 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
Uďż˝ytkownik  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

> [...]

500 km powinno byc wystarczajace, i raz na tydzien tez.

Choc napiecia bym posprawdzal - czy na jalowym biegu ze swiatlami laduje czy jeszcze nie.

Elektryk posprawdzał i wszystko jest OK.
Auto to seat cordoba 1,4 benzyna 15 letni.
Rozrusznik robiony w ubiegłym rok.
Akumulator Autopart kupiony w ubiegłe wakacje.
Garażowany.

Data: 2014-05-08 14:00:30
Autor: Ergie
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cc5c5de6-7cd6-46bf-913b-5436163f256a@googlegroups.com...

Elektryk posprawdzał i wszystko jest OK.

Nie jest! Gdyby było ok, to byś nie zakładał tego wątku. elektryk sprawdził i nic nie znalazł -> wniosek zmień elektryka!

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-05-08 19:42:38
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  J.F pisze tak:

Mam auto które ostatnio jak zrobi 500 km/m-c.
Czasami stoi przez tydzień,

500 km powinno byc wystarczajace, i raz na tydzien tez.

Co za rozrzutność :)

--
    Piter

akumlator i niskie przebiegi