Data: 2014-05-08 12:16:56 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
akumlator i niskie przebiegi | |
Powitanko,
Ale jak nie ma potrzeby tyle jeździć to co robić ?? Marka i model samochodu to tajemnica zapewne, ale tak czy inaczej: Rozrusznik pewnie zwykle 1-1,5 kW, alternator kilkaset W, wiec tak na oko pi razy drzwi po jezdzie 2 razy dluzszej niz praca rozrusznika energia powinna byc odzyskana. Swiatla troche ponad 100W w sumie, nie taki znaczacy pobor i bilans dodatni zawsze. Widze 3 mozliwosci: 1. autoalarm, radio czy inne bajery bierze wiecej niz te zwyczajowe kilkadziesiat (10-50mA). Zmierzyc i bedzie wiadomo 2. Alternator (szczotki)/regulator napiecia na emeryturze ZUSowskiej 3. Akumulator niby nowy, ale brak mu motywacji do pracy;-) Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|