akumlator i niskie przebiegi

Data: 2014-05-08 11:00:35
Autor: Budzik
akumlator i niskie przebiegi
Użytkownik  suryga@gmail.com ...

Mam auto które ostatnio jak zrobi 500 km/m-c. Czasami stoi przez tydzień, a innym razem robi 200 km za jednym zamachem.
Z reguła parę/naście km po mieście

W wakacje zostawiłem samochód na światłach na tydzień.
Przyszedłem, przekręciłem kluczyk zaświeciły się kontrolki i padł.
Kupiłem nowy akumlator. Styl jazdy jak opisałem powyżej.

Po długim weekendzie przychodzę i nawet kontrolki się nie zaświeciły.
Wczoraj był cały dzień ładowany i na koniec dnia zapalił od razu.
Elektryk sprawdził instalacja OK.

Mówi że trzeba więcej jeździć.
Ale jak nie ma potrzeby tyle jeździć to co robić ??

Obecnie jedno z autek uzytkuje bardzo podobnie.
Raz na tydzien 5 km. Nic sie nie dzieje z aku.
Coś ci kradnie prąd.
Jak zrobisz 200 na raz, to aku masz naładowany.
Jak zrobisz parenascie km to na pewno doładowałes prąd potrzebny na włączenie silnika z nawiązką.

Data: 2014-05-08 14:03:39
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Nic mu pewnie nie kradnie tylko aku wykonczony. Trzyma minimalna pojemnosc, ale jak troche dluzej postoi to juz brakuje.

Data: 2014-05-08 14:00:34
Autor: Budzik
akumlator i niskie przebiegi
Użytkownik Czesław Wiśniak czewi@nima.pl ...

[...]

Przeciez pisze, ze aku jest stosunkowo nowy.
Co miałoby go tak wykonczyc?

Data: 2014-05-08 16:07:10
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Tak sorry, czytalem jednym okiem. Myslalem ze stary ladowal.
Jesli  elektryk stwierdzil ze ok to kupil walniety lub stary aku albo niech zmieni elektryka jesli sam nie jest w stanie sprawdzic.

akumlator i niskie przebiegi