akumlator i niskie przebiegi

Data: 2014-05-09 10:25:38
Autor: MichaelData®
akumlator i niskie przebiegi
suryga@gmail.com wydumał(a) w
news:6fbfe96a-e282-4831-b405-60962d9334a2googlegroups.com :
Mam auto które ostatnio jak zrobi 500 km/m-c.
Czasami stoi przez tydzień,
a innym razem robi 200 km za jednym zamachem.
Z reguła parę/naście km po mieście
W wakacje zostawiłem samochód na światłach na tydzień.
Przyszedłem, przekręciłem kluczyk zaświeciły się kontrolki i padł.
Kupiłem nowy akumlator.
Styl jazdy jak opisałem powyżej.
Po długim weekendzie przychodzę i nawet kontrolki się nie zaświeciły.
Wczoraj był cały dzień ładowany i na koniec dnia zapalił od razu.
Elektryk sprawdził instalacja OK.
Mówi że trzeba więcej jeździć.
Ale jak nie ma potrzeby tyle jeździć to co robić ??

Popsuty wyłacznik lampki w bagażniku może bez problemu rozładować aku. Podłącz sobie jakiś amperomierz, to bedziesz widział czy coś obciąża aku. Diody na alternatorze tez mogą takie cuda robić, tym bardziej iz wynika u Ciebie ze może to być sporadyczne a nie reguła.

--
Michael________â„¢

akumlator i niskie przebiegi