akumulator :)

Data: 2011-01-04 23:31:15
Autor: Plumpi
akumulator :)
Użytkownik "bartek" <zielony@w.pl> napisał w wiadomości news:ig03hn$pm6$1mx1.internetia.pl...

Witam
mam pytanie
jakiej firmy akumulator polecacie
nie wazna mi gwarancja bo nigdy jej i tak nie uwzgledniaja tylko jakosc

auto 2.2 dti diesel. 125km

mialem 2x centry futura okolo 2 lat 2,5 pada...
w 2 roznych autach.
ladowanie mam 14.3 14,6 wiec ok

co polecacie ?

Ja się wyleczyłem z kupowania drogich akumulatorów.
Kupiłem jakąś Centrę i niedożyła 4 roku. Kupiłem Centra Futura tyle co po gwarancji 3 letniej, bodajze dwa miesiące po jej upłynięciu i też mi padła.
Od tego czasu idę do sklepu specjalistycznego i mówię "poproszę najtańszy jaki macie, ale z tych, które czesto sprzedajecie".
Kupiłem od tego czasu 3 akumulatory do samochodów. Dwa z nich to Westa Forse. Jedna zakupina w czerwcu tego roku i użytkowana w samochodzie z silnikeim Diesla, a druga eksploatowana już 3 sezon zimowy w benzynowcu. Ten trzeci nie pamiętam jakiej firmy, bo użytkowałem chyba 2 sezony i auto poszło do ludzi. Z całą trójką nie było kłopotów. Mam nawet wrażenie, ze ta Westa lepiej kręci silnikiem na mrozach ot Futury, którą firma reklamuje jako super-hiper akumulator o dużym prądzie rozruchowym.

Data: 2011-01-05 07:39:45
Autor: Michał Gut
akumulator :)
Ja się wyleczyłem z kupowania drogich akumulatorów.

no widzisz, co czlowiek to inna opinia...
u mnie pady aku ograniczaly sie do dosc szybkiego spadania pradu rozruchowego i wzrastania rezystancji wew a takze samej pojemnosci - przy czym jedna wazna rzecz: czasami sporo potrafie zezrec na postoju pradu(taka robota) ale ladowanie ok (ba nawet myslac ze jest nie halo w ciemno wymienialem altka).

Data: 2011-01-05 11:26:38
Autor: J.F.
akumulator :)
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl>
[...]

Rozejrzyj sie moze za jakims "trakcyjnym" a nie rozruchowym.

J.

akumulator :)