akumulator :)

Data: 2011-01-04 23:50:45
Autor: Yogi\(n\)
akumulator :)
Użytkownik "bartek" <zielony@w.pl> napisał w wiadomości news:ig03hn$pm6$1mx1.internetia.pl...
Witam
mam pytanie
jakiej firmy akumulator polecacie

Miałem: boscha, vartę, panasonica, bannera i jakiś chiński wynalazek, którego nazwy nie pamiętam.
Smiało polecam panasonica (6,5 roku) oraz bannera (prawie 3 lata a potem sprzedałem auto), varta i bosch wytrzymywały kilka miesięcy po upływie gwarancji. Chińszczyzna kręciła ponad rok, potem też sprzedałem auto z nią (kupiłem ją w trasie na stacji beznynowej po awarii boscha, była mniej więcej za 3/5 ceny markowego akku).

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

akumulator :)