akumulator :)

Data: 2011-01-05 10:52:13
Autor: Agent
akumulator :)

Użytkownik "bartek" <zielony@w.pl> napisał w wiadomości news:ig03hn$pm6$1mx1.internetia.pl...
Witam
mam pytanie
jakiej firmy akumulator polecacie
nie wazna mi gwarancja bo nigdy jej i tak nie uwzgledniaja tylko jakosc

auto 2.2 dti diesel. 125km

mialem 2x centry futura okolo 2 lat 2,5 pada...
w 2 roznych autach.
ladowanie mam 14.3 14,6 wiec ok

co polecacie ?

Ja tam nie wiem co Wy macie z tymi akumulatorami. Miałem już w życiu Centra Plus i chodził ze 3 lata i jak go sprzedałem (auto) to dalej działał, w nast aucie miałem Yuasa i chodził 7 lat, teraz mam chyba Delphi i jak narazie mija mu 5 rok i działa. W drugim aucie mam Vartę Silver ok 5 lat i działa mimo że auto stoi nieraz po 4 dni. Wszystkie auta nie garażowane nigdy. Mam super szczęście czy o co tu chodzi że innym padają po roku, dwóch?

Data: 2011-01-05 15:01:45
Autor: Plumpi
akumulator :)
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:ig1evp$jv9$1news.onet.pl...

[...]

Centra kiedyś produkowała dobre akumulatory. Sam użytkowałem 2 stare akumulatory Centry. Jeden z nich załatwiłem po 8 latach, bo chyba nigdy nikt nie dolewał do niego wody i poziom był ponizej 1/2 coś mnie podkusiło i dolałem wodę do pełna, a wtedy opadł szlam i było po akumulatorze. Dopóki niedolewałem nawet największe mrozy nie były mu straszne. Drugi akumulator miałem przez 6 lat i szlak go trafił, bo zapomniałem wyłączyć światła na mrozie ok. -15stC.
Byłem tak przekonany do Centry, że kolejne zakupy to były centrowskie Futury, na których się zawiodłem.

akumulator :)