akumulator

Data: 2018-11-28 00:21:11
Autor: PiteR
akumulator
już stoi 3 tygodnie koło mojego domu. Pewnie jakiś opalony książe go porzucił. Nikt go nie chce ani czarny sprzątacz ze sklepu ani ruski zamiatacz ulic. Może go wziąć i na yt zrobić overhauled.

Wyprópować czardzer z Lidla, wypłukać, zalać nowy kwas jak za PRL ;)

Im bogatszy kraj tym więcej śmieci. Koło szkoły taki syf, że szok.
Możemy być dumni z naszych tuptusiów co wspierają recykling.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-28 03:04:33
Autor: JDX
akumulator
On 2018-11-28 01:21, PiteR wrote:
już stoi 3 tygodnie koło mojego domu. Pewnie jakiś opalony książe go porzucił. Nikt go nie chce ani czarny sprzątacz ze sklepu ani ruski zamiatacz ulic. Może go wziąć i na yt zrobić overhauled.
Jak odpowiednio ciężki, to opłaca się zrobić wycieczkę na złomowisko.
Tylko może być problem z transportem. Jakiś czas temu pomagałem
sąsiadowi wrzucić na przyczepę akumulator, który zanim padł, to służył
mu do odpalania ciągnika. Jakiś dziwnie ciężki był - po wrzuceniu na
przyczepę zauważyłem tabliczkę znamionową wg której jego waga to 205 kg.
:-)  Podobno był od elektrycznego widlaka, Jugendrich czy jakoś tak.

Data: 2018-11-28 21:29:47
Autor: Lewis
akumulator
W dniu 2018-11-28 o 01:21, PiteR pisze:
[...]