akumulator Centra Plus vs Futura

Data: 2012-08-22 10:22:18
Autor: tor
akumulator Centra Plus vs Futura
padl wlasnie sobie akumulator w Seichento - Centra Plus vs Futura -
strasznie duza roznica w cenie (patrzylem w Auchan). W sieci (na
allegro) tez sa spore roznice.

Z mojego doswiadczenia. Kup najtanszy (nawet w markecie) o pojemnosci zalecanej przez producenta, ew 5Ah wiecej. Centra to byla dobra, jak miala "zwykle" akumulatory, bez plusów czy futur. Ja u siebie przerabialem juz rózne i aktualnie w jednym aucie mam Tople (czerwona ), a w drugim najtanszy marketowy i auto chula. zeby bylo ciekawiej to ten marketowy to Exide z inna naklejka (tanszy od "firmowego" o polowe) . Kumpel juz dawno wyszedl z zalozenia, ze jak stary aku padnie ,to kupuje nowy najtanszy z marketu czy innego sklepu, a ze auto eksplatuje w miescie na krótkich odcinkach, to nawet markowe aku nie zyja dlugo.

Pozdrawiam

akumulator Centra Plus vs Futura