akumulator Nokia BL-4C

Data: 2011-12-30 09:57:10
Autor: adresss
akumulator Nokia BL-4C
i jeszcze jedno pytanie:

jest sobie Nokia 6300 z akumulatorem Nokia BL-4C poj. 860mAh - i juz
powoli umiera. Czy do tego telefonu to pasuje tylko ten jeden rodzaj
akumulatora czy sa jakies nowsze, ktore bylyby odpowiednikiem
(kompatybilne), ale o wiekszej pojemnosci ??? Ale najlepiej oryginalne
by Nokia. No chyba, ze jest jakis prawdziwy dobry producent (najlepiej
Made in Japan). Czy za duzo chce?

--
ThinkXtra

Data: 2011-12-30 06:41:54
Autor: Pszemol
akumulator Nokia BL-4C
<adresss@poczta.pl> wrote in message news:qpuqf7tr4rfu1r2818r6g86gv2nhqtko6a4ax.com...
[...]

Ja mam Nokie 5630 XpressMusic z tym aku (BL-4CT) i kupilem dwa
nowe na eBay - wygladaja i dzialaja jak oryginaly. Maja nawet taka
sama nalepke z hologramowym logo. Aku który kupilem w Krakowie
w budce z komórkami w Galerii nie tylko kosztowal 3x tyle co na eBay
to jeszcze byl zawiniety w biala, nieoryginalna tasme i na dodatek
byl grubszy od oryginalu, wiec nie dalo sie dobrze zamknac klapki.

Data: 2011-12-30 15:01:16
Autor: Marek Sondej
akumulator Nokia BL-4C
On 30 Gru, 09:57, adre...@poczta.pl wrote:
[...]

Czy bateria spuchła? W sensie zaokrągliła się?
To częsty objaw w tych modelach, przez rok w żony firmowym fonie
wymieniłem 2 szt, na używane ale niezbyt stare z różnych Nokii- innych
niż 6300.
Znajomi mają podobne problemy, IMHO nie opłaca się, baterie podróbki
wytrzymują 2-4m-ce,
Ten model ma coś skopane z ładowaniem - moja obserwacja.

Udany telefon ale....

akumulator Nokia BL-4C