akumulator c.d.

Data: 2009-04-23 20:12:54
Autor: kogutek
akumulator c.d.
witam ponownie! pisałem wcześniej posta o sprawdzeniu akumulatora w samochodzie - nawiązując do niego, sprawdziłem dzisiaj prąd pobierany z akumulatora w czasie wyłączenia silnika - 160mA, a mam immobiliser i alarm... czy to dużo czy mało? bo akumulator trzyma 12 godzin, po czym pada... czy to jednak wina akumulatora, że się zużył?
Wygląda że akumulator padnięty. 0,16A przez dwanaście godzin powoduje ubytek
energii w akumulatorze porównywalny z kilkusekundowym kręceniem rozrusznikiem.
Przy pełnosprawnym akumulatorze szczegół bez znaczenia. Chociaż trochę dużo coś
tam ciągnie. --

akumulator c.d.