akumulator c.d.

Data: 2009-04-23 20:13:43
Autor: Agent
akumulator c.d.

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisał w wiadomości news:gspq4n$ce$1nemesis.news.neostrada.pl...
witam ponownie! pisałem wcześniej posta o sprawdzeniu akumulatora w samochodzie - nawiązując do niego, sprawdziłem dzisiaj prąd pobierany z akumulatora w czasie wyłączenia silnika - 160mA, a mam immobiliser i alarm... czy to dużo czy mało? bo akumulator trzyma 12 godzin, po czym pada... czy to jednak wina akumulatora, że się zużył?
Może i dużo ale 160 mA x 12 h = 1920 mAh = 1,9 Ah czyli pozostaje Ci jeszcze naprawę sporo pojemności zakładając nawet jakiś mały aku 36 Ah.

akumulator c.d.