akumulator centra

Data: 2011-03-06 12:12:11
Autor: Irokez
akumulator centra
Użytkownik "sth" <ksdbqa@ldwcvwqvc.vk> napisał w wiadomości news:ikumt9$6ll$1inews.gazeta.pl...
co o nich sadzicie?
w listopadzie kupilem taki 100Ah Centra Plus. Kupilem nowy poniewaz cos mi slabo krecil rozrusznik.
Po wymianie lekka poprawa, wiec zrobilem rozrusznik. po wymianie lozysk i szczotek wlasciwie bez poprawy. krecil tak samo ale ciszej.
No i tydzien temu auto stalo 3 dni w warsztacie, aku odpiety. Po podlaczeniu klem nie zaswiecila sie nawet dioda od pseudoalarmu... podlaczylem prostownik i wskazowka amperomierza nawet nie drgnela.
Nie wiem co mnie podkusilo zeby kupic to gowno. 4 stowki w plecy. podobno gwarancja to fikcja i wysla mnie na drzewo. w poniedzialek musze kupic nowy i chyba wezme varte g8...

Czy komus padla centra i dostal zwrot kasy ?

Mi padła Futura po 3 tygodniach.
Chcieli mnie w sklepie wybujać na drzewo ale udało się po 1,5 miesiąca dostać nową. Nowa już jeździła OK. Poszła z autem do nowego usera
Ale do kolejnego auta już nie ryzykowałem i kupiłem Vartę Silver. Jest ok.

--
Irokez

akumulator centra