akumulator do diesla - macie rozeznanie co warto kupić?

Data: 2010-10-12 18:12:31
Autor: J.F.
akumulator do diesla - macie rozeznanie co warto kupić?
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm>
myślę, że powoli trzeba by poszukać akumulatora do auta,
i pytam: czy ktoś robił rozeznanie, co, zaile, i gdzie najlepiej?:)

Uwazaj uwazaj, bo zaoszczedzisz 30zl, a wydasz na jezdzenie 50 :-)

nie koniecznie chcę centre future, czy inne super-hiper marki, może być coś mniej firmowego, sprawdzonego, może polskiej  firmy?

Ja tam kupilem AccuPower w norauto. Kupilem bo byl tanszy niz inne w supermarketach,  a to jest chyba ZAP/Sznajder..
Zaraz .. no prawie trzy lata juz wytrzymal i na razie nie sygnalizuje usterek :-)

gdzie dobre ceny? [mogę kupć przez internet, a co]:)

A to dowioza ? duze, ciezkie i kwasem chlapie :-)

J.

akumulator do diesla - macie rozeznanie co warto kupić?