akumulator do niskich temperatur

Data: 2010-10-01 14:26:07
Autor: tom
akumulator do niskich temperatur
jak jest w tej chwili z akumulatorami pod wzgledem sprawnosci w niskich temperaturach ... czy wszystkie sa jednakowo problematyczne czy tez niektore spisuja sie lepiej ... na akumulaturach centra (marka nie wzbudza jakos u mnie zaufania) pod nazwa futura zauwazylem sniezke z dopiskiem "extreme temperatures" ... czy rzeczywiscie sa lepsze ? czy varta ... exide ... lub inne firmy maja tez cos pod tym wzgledem do zaoferowania ? a moze to extreme temperatures w akumulatorach centry to zwykly marketingowy chwyt ... jedyna roznica moze wynika po prostu z tego, ze w akumulatorach rzedu 50A u nich jest 53A ... moze ten sam efekt albo lepszy osiagnie sie z akumulatorami innych producentow, np. o podwyzszonej sprawnosci przy rozruchu (exide +15%) ???

Data: 2010-10-01 14:31:31
Autor: J.F.
akumulator do niskich temperatur
Użytkownik "tom" <bazyltgm@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i84k0t$ept$1news.task.gda.pl...
[...]

Zobacz sobie parametry Exide Maxxima 900, szczegolnie prad przy -18C,
potem poszukaj ile to kosztuje i przestan zadawac glupie pytania :-P

J.

Data: 2010-10-01 22:37:02
Autor: Ludvigus
W dniu 2010-10-01 14:26, tom pisze:
[...]

1. Centra i Exide to na dzi¶ dzień ta sama firma
2. Na mrozie spada warto¶ć pr±du ruzruchu, więc tym parametrem powiniene¶ się kierować
3. Futura to topowa jednostka Centry i niczym się nie różni od podobnej mocy Bannera, Varty, czy Boscha.

Pozdr.,
--
|____ UDVIGUS  electronic music lover /

Data: 2010-10-02 15:20:18