akumulator - jaki ?

Data: 2012-02-15 22:05:16
Autor: KrisPolska
akumulator - jaki ?

Użytkownik "rt" <xrtx@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhfp93$svt$1inews.gazeta.pl...
Witam

dostaje potu na czole z moim Boschem 2 letnim, dwa dni na dworze i nie mozna
odpalić smaochodu, wczesniej mialem pierwszy akumulator mazdy z oryginału 9
letni i powiem pod koniec zywota był taki sam jak ten bosch

jaki akumulator kupic sensowny

dzieki za pomoc

1. sprawdz c zy to aku nawala?
2. moze rozrusznik sie zacina?
3. moze cos ci pobiera spora mA na postoju ?
4. moze cos niedoladowuje ? sprawdz napiecia, regulator
5. jak podejrzewasz go to na prostownik doladuj tak aby nie przekraczalo napiecia 14,6 - 14.8
6. jak nadal nie trzyma do wymiany

mojego boscha mam 4lata S4 nie S5, s5 to przeplacanie
Varta tez jest dobra choc mniej spotykana

mowia ci ze S5 ?
gowno to prawda

akumulator - jaki ?