akumulator - lto mnie pobije

Data: 2016-11-08 20:21:58
Autor: Gil
akumulator - lto mnie pobije

Akumulator Delkor na wyposażeniu Hyundai Getz 2004.
12 lat i sprawny. Chyba niezły wynik ?

Data: 2016-11-08 22:09:34
Autor: m4rkiz
akumulator - lto mnie pobije
On 2016-11-08 20:21, Gil wrote:

Akumulator Delkor na wyposażeniu Hyundai Getz 2004.
12 lat i sprawny. Chyba niezły wynik ?

xsara picasso, diesel, oryginalny od 2001

zeszlej zimy miewal problemy jak sie nie zagrzalo swiec i nie odpalil od razu, ale podladowalem raz czy dwa i przetrzymal

poki co dziala ale nastawiam sie ze w tym roku padnie

Data: 2016-11-08 23:20:41
Autor: Gil
akumulator - lto mnie pobije
In article <nvtf03$8qg$1@news.chmurka.net>, m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com says...

On 2016-11-08 20:21, Gil wrote:

> [...]

poki co dziala ale nastawiam sie ze w tym roku padnie

No to jesteś pierwszy. Ja sie nastawiałem, że mój padanie juz od paru lat.

Data: 2016-11-09 00:12:40
Autor: PiteR
akumulator - lto mnie pobije
na  ** p.m.s **  Gil pisze tak:

akumulator - lto mnie pobije

Mój kolega ;)

Paweł a kiedy zmieniałeś rozrząd nigdy a olej nigdy a akumulator nigdy.
Samochód to Nexia.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-11-09 08:41:36
Autor: szerszen
akumulator - lto mnie pobije
On Tue, 8 Nov 2016 20:21:58 +0100
Gil <gil@gaz.pl> wrote:

Akumulator Delkor na wyposażeniu Hyundai Getz 2004.
12 lat i sprawny. Chyba niezły wynik ?

Bez brawury, w 2012 sprzedałem swojego Focusa z 2000, aku i kable WN nigdy nie wymieniane, palił w największe mrozy po kilku dniach stania bez zająknięcia. Kiedyś pytałem znajomego mechanika, czy nie lepiej wymienić wymienić. Zapytał czy są problemy, ja mu że nie, no to po co psuć? ;)

szerszeń

Data: 2016-11-13 23:32:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
akumulator - lto mnie pobije
Hello Gil,

Tuesday, November 8, 2016, 8:21:58 PM, you wrote:

Akumulator Delkor na wyposażeniu Hyundai Getz 2004.
12 lat i sprawny. Chyba niezły wynik ?

Bardzo dobry. W moim Lanosie oryginalny Delkor wytrzymał 9 lat ale
zajechałem go wjeżdżając w korku na most bez sprzęgła - rozruchy na
biegu pod górkę :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-11-14 03:28:02
Autor: mysiur
akumulator - lto mnie pobije
W dniu wtorek, 8 listopada 2016 19:21:56 UTC użytkownik Gil napisał:
Akumulator Delkor na wyposażeniu Hyundai Getz 2004.
12 lat i sprawny. Chyba niezły wynik ?

Fabrycznie montowany Opel 55Ah zakończył żywot - po 9 latach czyli w 2011 roku.

Centra 74Ah kupiona w 2001 roku w 2011 zostala przelozona do drugiego samochodu. Ten do ktorego zostala kupina zezlomowalem. Dziala do dzis i ani zamierza przestać.

akumulator - lto mnie pobije