akumulator - lto mnie pobije

Data: 2016-11-08 22:09:34
Autor: m4rkiz
akumulator - lto mnie pobije
On 2016-11-08 20:21, Gil wrote:

Akumulator Delkor na wyposażeniu Hyundai Getz 2004.
12 lat i sprawny. Chyba niezły wynik ?

xsara picasso, diesel, oryginalny od 2001

zeszlej zimy miewal problemy jak sie nie zagrzalo swiec i nie odpalil od razu, ale podladowalem raz czy dwa i przetrzymal

poki co dziala ale nastawiam sie ze w tym roku padnie

Data: 2016-11-08 23:20:41
Autor: Gil
akumulator - lto mnie pobije
In article <nvtf03$8qg$1@news.chmurka.net>, m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com says...

On 2016-11-08 20:21, Gil wrote:

> [...]

poki co dziala ale nastawiam sie ze w tym roku padnie

No to jesteś pierwszy. Ja sie nastawiałem, że mój padanie juz od paru lat.

akumulator - lto mnie pobije