akumulator po pół roku

Data: 2017-11-20 04:23:09
Autor: Bolko
akumulator po pół roku

Wytrzyma? Nie zamarznie? Raczej nie powinien hmm?.
Co tam górale mówią o zimie?

Mam w domu w okolicach nowego sącza traktor c330.
Który jest zapalany kilka no może kilkanaście razy w roku od 10 lat.
Noszenie nic nie daje.
Teraz ma już po gwarancji. Niecałe trzy lata. I bez ładowania dwa tygodnie temu nie chciał zapalić

Data: 2017-11-20 14:26:13
Autor: sirapacz
akumulator po pół roku
W dniu 2017-11-20 o 13:23, Bolko pisze:

[...]

Zapiąć ładowarkę z lidla na stałe do niego jak stoi i będzie dobrze.

akumulator po pół roku