Data: 2009-08-13 13:28:07 | |
Autor: żółta pięta | |
akumulator sie poci | |
czym spowodowane moze byc pocenie sie przy korkach w akumulatorze? jest on stosunkowo nowy (2 lata) i zawsze jezdzil w autach ze sprawnym ladowaniem. nigdy nie byl wyladowany do zera. zauwazylem ze jest ciagle mokry przy korkach...
|
|
Data: 2009-08-13 14:31:45 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
akumulator sie poci | |
żółta pięta wydusił z siebie te słowy:
czym spowodowane moze byc pocenie sie przy korkach w akumulatorze? moze to głupie ptanie - ale czy jestes pewien, ze to z akumulatora .. a nie np. opary silnika, skoro ładowanie masz dobre? -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI |
|
Data: 2009-08-13 14:42:39 | |
Autor: żółta pięta | |
akumulator sie poci | |
moze to głupie ptanie - ale czy jestes pewien, ze to z akumulatora .. a nie np. opary silnika, skoro ładowanie masz dobre? dookola kazdego korka jest mokro wiec to z akumulatora |
|
Data: 2009-08-13 15:01:19 | |
Autor: Agent | |
akumulator sie poci | |
Użytkownik "żółta pięta" <d@b.a> napisał w wiadomości news:h611nv$lso$1news.wp.pl... moze to głupie ptanie - ale czy jestes pewien, ze to z akumulatora .. a nie np. opary silnika, skoro ładowanie masz dobre? Elektrolit, a w zasadzie woda odparowuje. U mnie już w trzeciem aucie jak ładowanie jest ok to nie dolewam przez lata elektrolitu i mimo tego poziom jest ok. Może ładowanie jest za duże a może aku już leciwy i alternator go mocno musi ładować i stąd lekki przegrzanie i nadmierne parowanie |
|
Data: 2009-08-13 15:19:26 | |
Autor: J.F. | |
akumulator sie poci | |
On Thu, 13 Aug 2009 15:01:19 +0200, Agent wrote:
Użytkownik "żółta pięta" <d@b.a> napisał w wiadomości Ladowanie warto sprawdzic, ale kwas siarkowy tak latwo nie odparowuje, wiec nawet niewielka ilosc moze byc dlugo. J. |
|
Data: 2009-08-13 15:27:08 | |
Autor: żółta pięta | |
akumulator sie poci | |
Ladowanie warto sprawdzic, ale kwas siarkowy tak latwo nie odparowuje, akumulator ma 2 lata i od poczatku jezdzil w 3 autach ktore mialy alternatory w doskonalym stanie. tak sie zlozylo ze we wszystkich tych autach zaraz po kupnie regenerowalem alternator. aku nigdy nie jezdzil w tych autach prze dregeneracja alt. a moze jest to spowodowane tym ze bardzo czesto jezdze na halogenach dalekosieznych (razem okolo 600 W idzie w oswietlenie i tak przez kilka godzin) ? |
|
Data: 2009-08-13 15:27:46 | |
Autor: żółta pięta | |
akumulator sie poci | |
aha i w obecnym aucie alternator daje max 60A
|
|
Data: 2009-08-13 23:59:52 | |
Autor: $M$ | |
akumulator sie poci | |
Użytkownik "żółta pięta" <d@b.a> napisał w wiadomości news:h614cj$nf6$1news.wp.pl... aha i w obecnym aucie alternator daje max 60A Jeśli halogeny pobierają 600 W to 600W / 12V = 50 A. Jak masz tylko 10 A (czyli 120 W) na resztę to radzę rozejrzeć się za mocniejszym alternatorem... Akumulator może być niedoładowany. Pozdr $M$ |
|
Data: 2009-08-14 00:12:09 | |
Autor: żółta pięta | |
akumulator sie poci | |
Jeśli halogeny pobierają 600 W to 600W / 12V = 50 A. to jest auto gaznkowe wiec te 120w wystarczy na wszystko(hm niby co? wtrysku nima wiec pompy tez nie)akumulator jest doladowany. ale oki zalozmy ze masz racje. wiec pytanie czy niedoladowany akumulator moze sikac spod korkow? |
|
Data: 2009-08-13 18:50:54 | |
Autor: pluton | |
akumulator sie poci | |
nigdy nie byl wyladowany do zera. zauwazylem ze jest ciagle mokry przy Reksoną go, reksoną ! :) pozdrawiam pluton |