akumulator zdechnięty w jeden dzień?

Data: 2009-02-24 22:34:43
Autor: Artur Miller
akumulator zdechnięty w jeden dzień?

"rydzo" <rydzooBezTego@gazeta.pl> wrote in message news:go1org$l5$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Przedwczoraj bez wyraźnej przyczyny zdechł mi akumulator.
Znaczy rano ledwo się odezwał rozrusznik.
Odpaliłem na kablach - bez problemu. Później w ciągu dnia palił bez problemu)
Następnego dnia (dzisiaj) odpalił rano z lekkim zawahaniem.
Do tej pory (o ile nie zostawiłem np swiatla w srodku na noc) nawet przy mrozach -20 palił bez problemu. (ostatnio pare dni temu było -13C)
Czy jest możliwe, że aku się skończył bez ostrzeżenia z dnia na dzień?

a w ile dni powstaje na przykład zwarcie w celi ? albo jest, albo nie ma - zmiana jest zazwyczaj dość szybka :)

@

Data: 2009-02-24 23:22:45
Autor: bratPit
[...]

popieram, pewnie zwierające się cele, raz kręci normalnie a za chwilę zdechlak,
zapewne aku do wymianki po sprawdzeniu,
brat

akumulator zdechnięty w jeden dzień?