akumulator zdechnięty w jeden dzień?

Data: 2009-02-25 12:22:54
Autor:
akumulator zdechnięty w jeden dzień?

Użytkownik "rydzo" <rydzooBezTego@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go1org$l5$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Przedwczoraj bez wyraźnej przyczyny zdechł mi akumulator.
Znaczy rano ledwo się odezwał rozrusznik.
Odpaliłem na kablach - bez problemu. Później w ciągu dnia palił bez problemu)
Następnego dnia (dzisiaj) odpalił rano z lekkim zawahaniem.
Do tej pory (o ile nie zostawiłem np swiatla w srodku na noc) nawet przy mrozach -20 palił bez problemu. (ostatnio pare dni temu było -13C)
Czy jest możliwe, że aku się skończył bez ostrzeżenia z dnia na dzień?

-- POzdrawiAM
rydzo

Fiat Marea Weekend 1.6 SX
BRC Sequent 24
Uniden 510 xl

To się zdarza! Espero stało na parkingu obok domu z tydzień, zapalilem bez żadnych problemów i podjechałem pod klatkę schodową aby załadować bagaże i już nie mogłem zapalić! Trup absolutny! Przypuszczam że urwał się mostek. Zapaliłem na pych i natychmiast kupiłem nowy akumulator, który już działa ze trzy lata i Tobie radzę postąpić podobnie.

akumulator zdechnięty w jeden dzień?