akwarium w ramie

Data: 2010-10-17 00:21:57
Autor: mariuszmo
akwarium w ramie
pytanie raczej do metaloznawców, czy alu, takie zwykłe 6061 wchodzi w jak±¶ reakcję ze zwykł± wod±?
nie mówie o jakiej¶ kwa¶nej czy zasadowej cieczy bo to ewidentnie szkodzi, tylko o kranówce/deszczówce. Odkryłem dzi¶ w nieużywanej z pół roku ramie prawdziwe oczko wodne i wylałem z niej ze 100 ml wody, prawdopodobnie dostała się podczas mycia roweru a że rower stał pół roku ak więc i ta woda musiala tyle tam zalegać.

Data: 2010-10-17 10:02:02
Autor: ±ćęłń󶼿
akwarium w ramie
Samo aluminium to mało, ale gorzej gdyby był tam jaki¶ inny metal, nawet w przypadku stali nierdzewnej robi się ogniwo.

-- -- -

Data: 2010-10-17 11:48:33
Autor: szewc
akwarium w ramie

Rybki z reguły nie zawieraj± metali, choć czasem potrafi± razić pr±dem o całkiem niezłym napięciu.

:D

pozdr.
szewc

Data: 2010-10-17 15:26:35
Autor: PeJot
akwarium w ramie
W dniu 2010-10-17 00:21, mariuszmo pisze:
[...]

Samej ramie to nie szkodzi ale wypadało by okręcić wkład suportowy i wyczy¶cić gwinty.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2010-10-17 20:14:42
Autor: Wojtek M.
akwarium w ramie
Ja we wszystkich ramach jakie miałem wierciłem w mufie od suportu mały otworek około 3mm. Nigdy nie miałem problemu z zalegaj±c± wod±

Data: 2010-10-18 22:09:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
akwarium w ramie
mariuszmo bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skre¶lić):
nie mówie o jakiej¶ kwa¶nej czy zasadowej cieczy bo to ewidentnie szkodzi, tylko o kranówce/deszczówce. Odkryłem dzi¶ w nieużywanej z pół roku ramie prawdziwe oczko wodne i wylałem z niej ze 100 ml wody,

Uważaj, bo jeżeli miałe¶ w tym oczku wodnym rybki, to się Green Peace gotów
przyczepić. ;-))

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | Bo to mezalians byłby dla psa.

akwarium w ramie