akwarium w ramie

Data: 2010-10-17 20:14:42
Autor: Wojtek M.
akwarium w ramie
Ja we wszystkich ramach jakie miałem wierciłem w mufie od suportu mały otworek około 3mm. Nigdy nie miałem problemu z zalegającą wodą

pytanie raczej do metaloznawców, czy alu, takie zwykłe 6061 wchodzi w jakąś reakcję ze zwykłą wodą?
nie mówie o jakiejś kwaśnej czy zasadowej cieczy bo to ewidentnie szkodzi, tylko o kranówce/deszczówce. Odkryłem dziś w nieużywanej z pół roku ramie prawdziwe oczko wodne i wylałem z niej ze 100 ml wody, prawdopodobnie dostała się podczas mycia roweru a że rower stał pół roku ak więc i ta woda musiala tyle tam zalegać.

akwarium w ramie